Noen som har begynt å crave forskjellige matvarer? Noe dere ikke takler tanken på??
I mitt forrige svangerskap var jeg så sugen på rødløk, rødbeter og fransk sennep og jeg kjenner at behovet begynner å komme nå også.. plutselig så drømmer jeg om rødløk i alle muuulige settinger. haha
Derimot så taklet jeg ikke tanken på avokado eller laks, noe jeg vanligvis synes er såå godt!
Denne gangen brekker jeg meg av tanken på makaroni! Herregud jeg spyr av å tenke på makaroni
Andre med rare behov??
I mitt forrige svangerskap var jeg så sugen på rødløk, rødbeter og fransk sennep og jeg kjenner at behovet begynner å komme nå også.. plutselig så drømmer jeg om rødløk i alle muuulige settinger. haha
Derimot så taklet jeg ikke tanken på avokado eller laks, noe jeg vanligvis synes er såå godt!
Denne gangen brekker jeg meg av tanken på makaroni! Herregud jeg spyr av å tenke på makaroni

Andre med rare behov??
Last edited:

og når de på jobben skal ha tunfisk til mat så må jeg spørre en av de andre ansatte om de kan gi til brukeren for den spyr jeg av bare lukta av. Har ikke fyset på så veldig mye egentlig, lyst på fiskeboller litt mer enn normalt, men må ikke ha.