Cravings og ting dere ikke takler??

Lyst på alt som ikke er sunt :p
Men også isvann og appelsin.

Orker ikke lukt av egg. Stekt og kokt :p

Før drakk jeg energidrikke hver dag på jobb, men bytta den ut med en iskaffe når jeg ble gravid. Men i dag har jeg plutselig fått sikkelig avsmak og måtte helle den ut! :meh:
Samme med skinke. Spiste mye rundstykker med ost og skinke på jobb, men nå plutselig blir jeg kvalm av tanken på skinke! Haha :nailbiting:

Jeg klarer ikke: Kaffe/kaffelukt/tanken på kaffe, Pepsi Max, iskaffe, yoghurt, matos, kjøttlukt, lukta av bål/røyk, banan, forskjellige middagsretter som f.eks taco og Bali kylling.

Jeg er veldig lysten på: Klementiner, iskalde druer, norske epler, melk, leverpostei med masse agurk på toppen, ost og skinke sandwich, tomat, nøtter, vårruller, pastaretter og hvit pizza med masse spekeskinke på toppen (stekt i ovnen).

Har ikke fått noen cravings enda, men heller stygga på masse. Går ikke an å planlegge middag, for jeg har ikke lyst på noe. Helt håpløst. Må nesten bestemme meg når jeg er ferdig på jobb hva vi skal spise. For hvis jeg planlegger dagen før/mårran så har jeg garantert ombestemt meg i løpet av dagen. Stakkars samboeren min :hilarious: var mye lettere når man kunne planlegge middag for hele uka

Her er det jeg kan spise ene dagen, det jeg brekker meg av neste dag :(
Jeg har prøvd masse rart mot kvalmen, og det har fungert en dag eller to, men nå blir jeg dårlig av de tingene. Eneste som tildels fungerer er klementiner og syrlige epler enda.
Knekkebrød eller brødmat med bringebær gikk ned tidligere, ikke nå, nå går det greit med sjokolade på, men spist det i to dager så kjenner kvalmen kommer av tanken på det også :(
Kaffi klarer jeg ikke mer heller.... helt rart...
Kvalmen styrer alt for tida :(

Har ikke fått noen cravings enda, men heller stygga på masse. Går ikke an å planlegge middag, for jeg har ikke lyst på noe. Helt håpløst. Må nesten bestemme meg når jeg er ferdig på jobb hva vi skal spise. For hvis jeg planlegger dagen før/mårran så har jeg garantert ombestemt meg i løpet av dagen. Stakkars samboeren min :hilarious: var mye lettere når man kunne planlegge middag for hele uka
Hahaha, sånn har jeg også vært. Jeg liker å handle middager til hele uken, men det er helt umulig i svangerskapet. Jeg må spise det som passer meg der og da ;)

Har ikke noen cravings, men tåler ikke tanken av eller høre ordene bacon, kylling eller gryteretter.

Egg med mye salt, helst bløtt.
Skiver med smør.

Klementiner og iskald melk har jeg blitt avhengig av å ha i kjøleskapet. Enn så lenge ingenting jeg reagerer negativt på av matvarer.

Jeg sliter med lunsj, orker ikke lenger tanken på knekkebrød med noe som helst på. De siste dagene har jeg kjøpt med rundstykke med egg på kafé på vei til jobb, men det blir jo dyrt i lengden. Frister heller ikke med brødskive med noe på æ. Og har så kort tid til å spise, så må gå raskt å lage. Tips mottas med takk!

Jeg å samboeren skulle kose oss med frokost sammen i dag noe som det ikke alltid blir tid til i hverdag og helger.. Jeg hadde kjøpt inn påleggsørret og gleda meg så til det og eggerøre i dag... Vel altså jeg liker vist ikke ørret lenger
Kaffi er jeg heller ikke noe særlig glad i lenger.

Lakris drops, pistasjnøtter og pizza er en slager om dagen :laughing002:laughing002

Ingen spesielle cravings her endå iallfall. Har generelt lite matlyst, men polarbrød med ost og skinka går ned. Håpe det varer, for vanligvis kan den og den type mat friste akkurat då, men så får eg lyst å spy av tanken på det 5 minutt etterpå :banghead: :hilarious:
Levde på polarbrød de første ukene i sist svangerskap. Var eneste brødet som gikk ned

Har kastet opp etter middag flere dager på rad. får holde meg til brød og smør :o

Jeg har ikke noe spesielt rart for meg enda.

Men har ekstremt lite lyst på godis.

Jeg klarer ikke: Kaffe/kaffelukt/tanken på kaffe, Pepsi Max, iskaffe, yoghurt, matos, kjøttlukt, lukta av bål/røyk, banan, forskjellige middagsretter som f.eks taco og Bali kylling.

Jeg er veldig lysten på: Klementiner, iskalde druer, norske epler, melk, leverpostei med masse agurk på toppen, ost og skinke sandwich, tomat, nøtter, vårruller, pastaretter og hvit pizza med masse spekeskinke på toppen (stekt i ovnen).

AKKURAT DET SAMME HER☺️:laughing002

Savner å ha lyst på kaffen min jeg:shifty:
Hyggelig morgen rutine.
Jeg har hatt noen uker med ikke lyst på noe annet enn kiwi og tørre brødskiver. :(
Er 11+0 i dag og bedringen er stor:singing:
Spiste til å med 3 ruter sjokolade i går:cat:

Klarer ikke sjokolade lenger.. eller en bit eller to så sier det stopp.

Klarer ikke få ned kaffe, og det måtte jeg ha 2-3 kopper om dagen før.

Ellers har jeg lyst på mye fet og salt mat. Dressing og pomfri feks :wtf:

Klarer ikke mat i det hele tatt. Frukt går til nød:dead: Bruker enormt mye energi å krefter på å få i meg litt fiberrik mat.

Back
Topp