Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

var mye lettere når man kunne planlegge middag for hele ukaHahaha, sånn har jeg også vært. Jeg liker å handle middager til hele uken, men det er helt umulig i svangerskapet. Jeg må spise det som passer meg der og daHar ikke fått noen cravings enda, men heller stygga på masse. Går ikke an å planlegge middag, for jeg har ikke lyst på noe. Helt håpløst. Må nesten bestemme meg når jeg er ferdig på jobb hva vi skal spise. For hvis jeg planlegger dagen før/mårran så har jeg garantert ombestemt meg i løpet av dagen. Stakkars samboeren minvar mye lettere når man kunne planlegge middag for hele uka

Levde på polarbrød de første ukene i sist svangerskap. Var eneste brødet som gikk nedIngen spesielle cravings her endå iallfall. Har generelt lite matlyst, men polarbrød med ost og skinka går ned. Håpe det varer, for vanligvis kan den og den type mat friste akkurat då, men så får eg lyst å spy av tanken på det 5 minutt etterpå![]()
![]()
Jeg klarer ikke: Kaffe/kaffelukt/tanken på kaffe, Pepsi Max, iskaffe, yoghurt, matos, kjøttlukt, lukta av bål/røyk, banan, forskjellige middagsretter som f.eks taco og Bali kylling.
Jeg er veldig lysten på: Klementiner, iskalde druer, norske epler, melk, leverpostei med masse agurk på toppen, ost og skinke sandwich, tomat, nøtter, vårruller, pastaretter og hvit pizza med masse spekeskinke på toppen (stekt i ovnen).