Skravletråden

Måtte dobbeltsjekke nå og vi har begge rett. Den vanligr iskaffen kan du drikke to av per dag men denne julevarianten er mer koffein i, da det er en sånn Brasil-greie.

Kompliserte greier dette altså....
Søren, de jeg liker best:hilarious:
 
Søren, de jeg liker best:hilarious:
Men ble litt irritert, for det er null indikasjon på pakken hvor mye koffein det faktisk er i den. Står bare 30% kaffe elns. Så da blir det rundt 130mg koffein i en sånn pakke basert på det jeg og samboeren klarte å google frem

Utrolig lett å bli lurt da når man er gravid og gal etter sukker/koffein.
 
Men ble litt irritert, for det er null indikasjon på pakken hvor mye koffein det faktisk er i den. Står bare 30% kaffe elns. Så da blir det rundt 130mg koffein i en sånn pakke basert på det jeg og samboeren klarte å google frem

Utrolig lett å bli lurt da når man er gravid og gal etter sukker/koffein.
Enig i det. Heldigvis drikker jeg ikke vanlig kaffe og har ikke behov for koffein, så det er mer for å drikke noe annet enn juice og melk:hilarious:
 
Ganske stolt av meg selv, begynte å trene i går. Og har planer om å trene i morgen og.
Gikk om mer enn 35kg sist og passerte 100kg når jeg sluttet å veie meg, så målet er å ikke gå opp mer enn 15 denne gangen, da jeg fortsatt har 10 igjen...
var ikke noe gøy å ha vondt over alt pga vekten..

Håper jeg klarer å la være å spise så sykt mye denne gangen!
 
Ganske stolt av meg selv, begynte å trene i går. Og har planer om å trene i morgen og.
Gikk om mer enn 35kg sist og passerte 100kg når jeg sluttet å veie meg, så målet er å ikke gå opp mer enn 15 denne gangen, da jeg fortsatt har 10 igjen...
var ikke noe gøy å ha vondt over alt pga vekten..

Håper jeg klarer å la være å spise så sykt mye denne gangen!

Som å høre om meg selv. Alt du skriver stemmer på en prikk for meg!!

ENIG.
 
Som å høre om meg selv. Alt du skriver stemmer på en prikk for meg!!

ENIG.
Vi får motivere hverandre!! Kjenner det er litt godt at jeg ikke har alle julevarene i butikken når innspurten nærmer seg. Hehe. Gikk mye pepperkaker fra de kom i butikken sist
 
Vi får motivere hverandre!! Kjenner det er litt godt at jeg ikke har alle julevarene i butikken når innspurten nærmer seg. Hehe. Gikk mye pepperkaker fra de kom i butikken sist

Haha. Jeg fikk i August, men la også på meg over 35 kilo. Sluttet å veie meg etter siste kontroll i uke 37, da jeg veide 101 kg og hadde gått opp 36. Fikk vesla i uke 41 så ...
 
Jeg la på meg 20 kg med nr 1 og 13 med nr 2. Med første fikk jeg påvist sv.dia en uke før fødsel, mens med nr 2 fikk jeg påvist det rundt uke 26(tror jeg det var). Da var jeg utrolig streng med kosten for jeg ville gjerne unngå å måtte bruke medisiner for å få bukt med blodsukkeret. Og det klarte jeg! Spiste ikke noe godis, potetgull, kaker, is eller søt bakst. Nå har jeg begynt det regimet allerede, jeg vet jo at jeg med høy sannsynlighet vil få sv.dia denne gangen også og jeg er veldig motivert for å klare meg uten søtt de neste 8 mnd:schocked028
 
Jeg la på meg 20 kg med nr 1 og 13 med nr 2. Med første fikk jeg påvist sv.dia en uke før fødsel, mens med nr 2 fikk jeg påvist det rundt uke 26(tror jeg det var). Da var jeg utrolig streng med kosten for jeg ville gjerne unngå å måtte bruke medisiner for å få bukt med blodsukkeret. Og det klarte jeg! Spiste ikke noe godis, potetgull, kaker, is eller søt bakst. Nå har jeg begynt det regimet allerede, jeg vet jo at jeg med høy sannsynlighet vil få sv.dia denne gangen også og jeg er veldig motivert for å klare meg uten søtt de neste 8 mnd:schocked028
Heia!!! For en motivasjon du har! Bare p stå på!
 
Hva trener dere?
 
Hva trener dere?
Jeg trener ikke! Men sykler til jobb da. Har tenkt lenge på å melde meg inn på et senter, og det lurer jeg på å gjøre i morgen. I første svangerskap syns jeg spinning var mest skånsomt for bekken osv, har lyst til å komme inn i en rutine med 2 spinningøkter i uken, det tror jeg er overkommelig. Hva trener du da?
 
Herre så flinke dere er! Her sitter jeg å gomler potetgull:facepalm:skjemmes!
 
Jeg trener ikke! Men sykler til jobb da. Har tenkt lenge på å melde meg inn på et senter, og det lurer jeg på å gjøre i morgen. I første svangerskap syns jeg spinning var mest skånsomt for bekken osv, har lyst til å komme inn i en rutine med 2 spinningøkter i uken, det tror jeg er overkommelig. Hva trener du da?
Jeg trener ikke :oops: men er glad i fjellturer, så blir 1 og 2 av dem i måneden, men burde vært flinkere i det daglige.
 
Jeg trener ikke! Men sykler til jobb da. Har tenkt lenge på å melde meg inn på et senter, og det lurer jeg på å gjøre i morgen. I første svangerskap syns jeg spinning var mest skånsomt for bekken osv, har lyst til å komme inn i en rutine med 2 spinningøkter i uken, det tror jeg er overkommelig. Hva trener du da?
Det er akkurat det jeg gjør! Men jeg har meldt meg inn uten bindingstid nå. For ser at det ikke er realistisk å være medlem ett helt år. ;)
 
Wow, etter 9 pp der jeg skulle begynne med letrozol neste syklus så følte jeg for å ta en test i går som viste en svak strek! Skjønte egentlig ingenting... ny test i dag som viser tydelig strek, så da er jeg gravid da! Vi brukte 18 pp på storesøster så hadde liksom ikke helt troa denne syklusen. For en flott fredag :D
 
Back
Topp