Min kamp :P

Ååh, nydelige lyden❤️ Jeg hadde kun utvendig UL med Henrik, og jeg hadde det nå med erten 5+6 også!! Heelt greit:hilarious::hilarious:
 
Ååh, nydelige lyden❤️ Jeg hadde kun utvendig UL med Henrik, og jeg hadde det nå med erten 5+6 også!! Heelt greit:hilarious::hilarious:

Shit, visste nesten ikke at det gikk an så tidlig! Veldig mye enklere og mer behagelig ned utvendig, ja :D
 
Så fantastisk å lese ❤️❤️
 
Lykke til imorra❤️
 
7+6

Kvalmen var min beste venn fram til ca 7+1. Nå er den ikke like velkommen lenger :meh: Jeg tror vi trygt kan si at det jeg hadde fram til 7+1 kun var uggenhet, men nå er jeg kvaalm. Sliter med å få i meg mat. Er fortsatt et stykke igjen til oppkast, da. Kunne nok fått det til hvis jeg ville, men å kaste opp er virkelig det verste jeg vet (synes så enormt synd på dere der ute med hyperemesis)!

Gruet meg veldig til hverdag og lange dager, men har gått overraskende greit å undertrykke kvalmen på dagtid i dag og i går. Er student (ferdig psykolog om 1,5 år), men står overfor et ganske heftig semester. Har intensivuke med fulle dager undervisning nå, før fulltid i praksis i et halvt år. I tillegg til at jeg må jobbe ved siden av. Hadde nok vært digg å bare være vanlig student med masse fritid som gravid, men på en annen side tipper jeg tiden går ekstra fort i praksis, og når kvalmen gir seg, kommer jeg sikkert til å være glad for det :happy:

Ellers har jeg hatt litt økt utflod og et voldsomt press nede ved livmor de siste dagene. Synes liksom jeg kan kjenne den vokse.

TUL (nr. 3:hilarious:) i morgen! Kjenner jeg gruer meg veldig selv om symptomer og tidligere UL-er ikke gir meg grunn til det :Heartred
 
Last edited:
Still going strong :happy::Heartred
Lille Nuk 1,5 cm - perfekt størrelse for alderen!
 

Vedlegg

  • BE1768AA-1985-4769-B71F-9DBAB5124AE0.jpeg
    BE1768AA-1985-4769-B71F-9DBAB5124AE0.jpeg
    22,7 KB · Visninger: 132
13+1

Herregud, som tiden flyr. Det hadde jeg ikke trodd, men det gjør den altså.

I dag hadde vi fjerde og siste TUL. Alt så perfekt ut, og morkaken ligger bak, så det er kanskje ikke så aaltfor lenge til det blir mulig å kjenne liv :Heartred

Nå er det liksom offisielt - vi er over uke 12 og babyen vår vokser og er helt perfekt! Jeg synes det er vanskelig å vite hva man skal føle. Etter så mange forsøk og så mye strev, skal man plutselig bli foreldre. Det er jo ingenting vi heller ønsker, men er akkurat som om man blir litt sånn... paff også :hilarious: Det er vanskelig å forklare, men jeg tror først og fremst det er vanskelig å ta innover seg. Man tror liksom ikke på det. Også har jeg vært (og er fortsatt) veldig kvalm, så det gjør det også vanskelig å glede seg :hungover: Kjennes heldigvis endelig ut som det begynner å gi seg, da :happy:

Kommer nok ikke til å oppdatere så ofte her, men tenker jeg kommer tilbake om et års tid når vi begynner å planlegge søsken :happy: Jeg føler meg nesten litt dum som opprettet dagbok, også går det plutselig på neste forsøk. Men den muligheten fantes jo ikke i min villeste fantasi engang! Vi hadde virkelig ikke troa på den halvgode dag 6-blastocysten. Så feil kan man ta :Heartred
 

Vedlegg

  • CCA7A776-B491-46CA-8A77-B4BCF92C242D.jpeg
    CCA7A776-B491-46CA-8A77-B4BCF92C242D.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 101
Åååh❤️❤️ Hurra for lille nydelige!! Her så det ut til at jeg har morkaka foran denne gangen også! Sist kjente jeg liv i uke 17, forventet å kjenne senere pga morkakeplasseringen! Spent på hvordan det blir denne gangen❤️❤️ Gleed deg, det er helt nydelig å kjenne det❤️❤️
 
Åååh❤️❤️ Hurra for lille nydelige!! Her så det ut til at jeg har morkaka foran denne gangen også! Sist kjente jeg liv i uke 17, forventet å kjenne senere pga morkakeplasseringen! Spent på hvordan det blir denne gangen❤️❤️ Gleed deg, det er helt nydelig å kjenne det❤️❤️

Jeg gleder meg altså såå mye, og har en tanke om at jeg da vil begynne å glede meg skikkelig skikkelig, liksom :happy::Heartred
 
Så gøy at alt ser bra ut! Gled deg til tiden fremover, det er virkelig magisk å kjenne liv :happy::happy:
 
I går var vi på OUL. Tenk det! Dette går faktisk veien. Hadde hjertet i halsen mens jordmoren undersøkte det ene livsviktige organet etter det andre, men alt så heldigvis helt perfekt ut :Heartred

Jeg var jo i utgangspunktet helt bestemt på å ikke vite kjønn. Har egentlig aldri reflektert noe særlig over hvorfor - det er bare noe jeg bestemte meg for som barn, liksom :p Men så satt jeg plutselig der og var gravid selv, med en mann som hadde fryktelig fryktelig lyst til å vite, og plutselig klarte jeg ikke finne et eneste godt argument for å ikke vite. Så på slutten av undersøkelsen i går fikk vi beskjed om at vi venter en liten jente :Heartpink Helt utrolig! Innerst inne har jeg nok aller mest ønsket at det var en jente der inne, men ikke turt helt å håpe. Og mannen har hele tiden sagt at han håper på jente. Det var to svært lykkelige mennesker som dro fra Ullevål i går, med andre ord :love7 Å få vite kjønnet var veldig stort og spesielt, og en superfin slags markering av at man er ca halvveis. Det er fortsatt veldig lenge igjen til termin, så da er det veldig stas å få noen så store nyheter nå. Med andre ord: vi kommer nok til å ville vite kjønn på Nuk sine småsøsken også :happy:

Nå blir vel neste milepæl å kjenne liv! Tipper jeg kjenner noe allerede, men veldig vanskelig å være sikker på at det er det man føler! Spennende tider fremover :joyful:
 

Vedlegg

  • DE4F6D71-32CB-4067-9F9E-76FA905C27BB.jpeg
    DE4F6D71-32CB-4067-9F9E-76FA905C27BB.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 106
  • EE2B0338-3478-4241-8F61-2AD93A4F2188.jpeg
    EE2B0338-3478-4241-8F61-2AD93A4F2188.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 101
  • D80A5DEA-1A7F-47EE-8F20-74BF09B3843B.jpeg
    D80A5DEA-1A7F-47EE-8F20-74BF09B3843B.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 106
I går var vi på OUL. Tenk det! Dette går faktisk veien. Hadde hjertet i halsen mens jordmoren undersøkte det ene livsviktige organet etter det andre, men alt så heldigvis helt perfekt ut :Heartred

Jeg var jo i utgangspunktet helt bestemt på å ikke vite kjønn. Har egentlig aldri reflektert noe særlig over hvorfor - det er bare noe jeg bestemte meg for som barn, liksom :p Men så satt jeg plutselig der og var gravid selv, med en mann som hadde fryktelig fryktelig lyst til å vite, og plutselig klarte jeg ikke finne et eneste godt argument for å ikke vite. Så på slutten av undersøkelsen i går fikk vi beskjed om at vi venter en liten jente :Heartpink Helt utrolig! Innerst inne har jeg nok aller mest ønsket at det var en jente der inne, men ikke turt helt å håpe. Og mannen har hele tiden sagt at han håper på jente. Det var to svært lykkelige mennesker som dro fra Ullevål i går, med andre ord :love7 Å få vite kjønnet var veldig stort og spesielt, og en superfin slags markering av at man er ca halvveis. Det er fortsatt veldig lenge igjen til termin, så da er det veldig stas å få noen så store nyheter nå. Med andre ord: vi kommer nok til å ville vite kjønn på Nuk sine småsøsken også :happy:

Nå blir vel neste milepæl å kjenne liv! Tipper jeg kjenner noe allerede, men veldig vanskelig å være sikker på at det er det man føler! Spennende tider fremover :joyful:
Åååå❤️Så fine bilder av jenta deres! Er så glad for at alt går som det skal!
 
Ååh, gratulerer så mye med ei lita jente❤️❤️ Og vel overstått OUL såklart❤️ De gjorde ikke noe med terminen eller?
 
Back
Topp