Skravletråden

Hadde brun utflod på papiret i morgest.. Skremmende :( Ingen mensensmerter og foreløpig ikke noe mer blødninger.. Noen av dere som har opplevd lignende? 4+3 i dag
 
Hadde brun utflod på papiret i morgest.. Skremmende :( Ingen mensensmerter og foreløpig ikke noe mer blødninger.. Noen av dere som har opplevd lignende? 4+3 i dag
Ja! Hadde det sist. Denne gangen har jeg også hatt litt ferskt blod. Brun betyr jo gjerne at det er gammelt blod! Håper det bare er som hos meg - ingenting å beskymre seg for :Heartbigred
 
God mooorgen!

Tok en siste strimmeltest for å sjekke etter stigning idag, jaggu var ikke testen blitt så sterk som den kan bli! Idag blir det runde å snakke med gynekolog og familiesenter (gynekolog gir tidligtest og holder til i byen jeg jobber, familiesenter holder til i byen jeg bor...)

Ha en fin uke alle sammen :Heartred
God morgen.
Må bare spørre, hva skjer på ett familiesenter? :Heartred
Kan kanskje ta blodprøve for å berolige deg?
 
God morgen.
Må bare spørre, hva skjer på ett familiesenter? :Heartred
Kan kanskje ta blodprøve for å berolige deg?
Hva som skjer lurer jeg også på:hilarious:
Neida fikk forklart av en gravid venninne at for å komme inn i systemet og få kontakt med jordmor så skulle jeg ta kontakt med det lokale familiesenteret. Måtte faktisk google nå før jeg svarte deg faktisk.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191028-093505_Chrome.jpg
    Screenshot_20191028-093505_Chrome.jpg
    28 KB · Visninger: 14
Hva som skjer lurer jeg også på:hilarious:
Neida fikk forklart av en gravid venninne at for å komme inn i systemet og få kontakt med jordmor så skulle jeg ta kontakt med det lokale familiesenteret. Måtte faktisk google nå før jeg svarte deg faktisk.
Så det helsestasjonen er for meg da kanskje :happy:
 
Ja! Hadde det sist. Denne gangen har jeg også hatt litt ferskt blod. Brun betyr jo gjerne at det er gammelt blod! Håper det bare er som hos meg - ingenting å beskymre seg for :Heartbigred
Nå har jeg dessverre blødd friskt blod hele dagen.. Har skiftet bind 3 ganger. Dog ingen smerter eller murringer, men kan jo se mørkt ut :/
 
Nå har jeg dessverre blødd friskt blod hele dagen.. Har skiftet bind 3 ganger. Dog ingen smerter eller murringer, men kan jo se mørkt ut :/

Å:sorry: Vi må håpe det går bra for det. Har du tenkt å ringe lege for å komme inn til HCG-målinger?
 
Ja, tenkte å gjøre det i morgen! Men det tar vel noen dager å få svar på blodprøvene?

Ja, du må ta to prøver også, for å sjekke synkende eller stigende verdier. Vet ikke hvordan det blir så tidlig da men. Om de bare ber deg vente en stund og så sjekker om du ikke har noe HCG?
 
Nå har jeg dessverre blødd friskt blod hele dagen.. Har skiftet bind 3 ganger. Dog ingen smerter eller murringer, men kan jo se mørkt ut :/
Ååå, jeg krysser alt jeg har for at det går bra :Heartred:Heartred
 
Ser vi blir flere og flere! Så gøy!! :D
 
Ja, du må ta to prøver også, for å sjekke synkende eller stigende verdier. Vet ikke hvordan det blir så tidlig da men. Om de bare ber deg vente en stund og så sjekker om du ikke har noe HCG?
Ja, tok første i dag! Så får vi se hvordan dette går..
 
4+1 i dag, er så glad for hver dag som går og jeg er så heldig å få være gravid❤️Krysser fingrer og tær for at det går! Blodprøve på fredag for bekreftelse!
 
Idag fikk jeg lyst på iskaffe.

Siden svangerskapet var et faktum har jeg sluttet med koffein, både kaffe, pepsi max og energidrikker. Primært var sistnevnte min store svakhet. Aldri vært noe større kaffekjærring.

Men ja. Iskaffe. Og denne julevarianten med karamell og sjokolade. Men! Det sto ikke noe koffeininnhold?? Så jeg og samboeren googlet som bare det.

Konklusjon ble at det var 180 mg koffein i en sånn iskaffe. To doble esspresso. Eneste tallet vi klarte å finne. Da smeller maksgrensen fort mtp 200 mg koffein om dagen.

Så mtp at jeg liker te og gjerne den sorte varianten så er det bare å ofre iskaffe fremover også. Med mindre googlingen vår er helt på bærtur da. Ikke usannsynlig:bag:
 
Idag fikk jeg lyst på iskaffe.

Siden svangerskapet var et faktum har jeg sluttet med koffein, både kaffe, pepsi max og energidrikker. Primært var sistnevnte min store svakhet. Aldri vært noe større kaffekjærring.

Men ja. Iskaffe. Og denne julevarianten med karamell og sjokolade. Men! Det sto ikke noe koffeininnhold?? Så jeg og samboeren googlet som bare det.

Konklusjon ble at det var 180 mg koffein i en sånn iskaffe. To doble esspresso. Eneste tallet vi klarte å finne. Da smeller maksgrensen fort mtp 200 mg koffein om dagen.

Så mtp at jeg liker te og gjerne den sorte varianten så er det bare å ofre iskaffe fremover også. Med mindre googlingen vår er helt på bærtur da. Ikke usannsynlig:bag:
Bestevenninna mi gjorde skikkelig research når hun gikk gravid, hun måtte ha iskaffen sin. Du kan drikke to slike om dagen;)men da ikke noe annen kaffe o.l.
 
Bestevenninna mi gjorde skikkelig research når hun gikk gravid, hun måtte ha iskaffen sin. Du kan drikke to slike om dagen;)men da ikke noe annen kaffe o.l.
Måtte dobbeltsjekke nå og vi har begge rett. Den vanligr iskaffen kan du drikke to av per dag men denne julevarianten er mer koffein i, da det er en sånn Brasil-greie.

Kompliserte greier dette altså....
 

Vedlegg

  • 20191030_053634.jpg
    20191030_053634.jpg
    32,5 KB · Visninger: 9
  • Screenshot_20191030-053443_Chrome.jpg
    Screenshot_20191030-053443_Chrome.jpg
    26,2 KB · Visninger: 9
  • Screenshot_20191030-053317_Chrome.jpg
    Screenshot_20191030-053317_Chrome.jpg
    30,4 KB · Visninger: 9
Måtte dobbeltsjekke nå og vi har begge rett. Den vanligr iskaffen kan du drikke to av per dag men denne julevarianten er mer koffein i, da det er en sånn Brasil-greie.

Kompliserte greier dette altså....
Alle sa til meg sist at jeg kom til å miste lysten på kaffe, mistet aldri lysten :hilarious:
 
Back
Topp