Ser ut som det muligens går galt igjen

Hvordan går det med deg i kveld? Håper du får en lege som faktisk hører på det :Heartred beste for deg er og ta vare på deg selv :Heartred krysser fingrene for alt er bra og fint med dere begge to :happy:
 
Takk dere ❤️
I går hadde jeg kun litt brunt på papiret og litt blod i slimet/utfloden, ingenting på kvelden eller natta, og ingenting nå ☺️ Krysser fingrene!
 
Jeg synes absolutt du skal ta det med ro om du blør. Det kan være så mange grunner til blødning. Noen grunner får du ikke gjort noe med, men for noen grunner kan det faktisk hjelpe å roe ned. Så jeg ville slappet av med god samvittighet. Å få barn er faktisk også en samfunnsoppgave. Det er ikke sånn at du ikke bidrar, selv om du senker aktivitetsnivået under svangerskapet.
 
Ser ut som det har gitt seg ordentlig nå! ☺️
Brunlig/gulish slim i dag tidlig, og det er 8-9 timer siden. Ingen smerter *krysserfingrenevidere*.
Symptomene er fortsatt borte da, og de har vært det siden fredag ettermiddag. Lørdag kom blod. Så litt skeptisk på det. Må allikevel tenke positivt! Bare en dag igjen til TUL ❤️
 
Ser ut som det har gitt seg ordentlig nå! ☺️
Brunlig/gulish slim i dag tidlig, og det er 8-9 timer siden. Ingen smerter *krysserfingrenevidere*.
Symptomene er fortsatt borte da, og de har vært det siden fredag ettermiddag. Lørdag kom blod. Så litt skeptisk på det. Må allikevel tenke positivt! Bare en dag igjen til TUL ❤️


Så bra det har gitt seg! ❤️ Krysser alt jeg har! Masse lykke til på tul!
 
Masse lykke til på ul!❤️
 
Tusen takk! Har time kl 12 i morgen. Ingen smerter eller blod nå heller :smiley-angelic001
 
Hvordan gikk det? :Heartred
 
Back
Topp