Ser ut som det muligens går galt igjen

En tråd i 'Juni 2020' startet av Barnehagelæreren, 19 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Uff.. Sender masse varme tanker din vei. Og håper det er uskyldig. Selv om det kanskje ikke virker sånn.

2. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Sender en god klem din vei❤️

3. Mininirime Glad i forumet Marsboerne 20 18 Junilykke 2020 ♡

❤️❤️❤️

4. Nitten90 Betatt av forumet

❤️❤️❤️

5. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Også stoppa både blødninga og smertene.. Blir helt tullette!! Skal fortsette å oppdatere dere ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 12
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  6. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Mange gode klemmer til deg ❤️
    Veldig kjedelig å gå sånn og ikke vite helt sikkert noen ting..

7. Minime1315 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2022 ❤️

Tenker på deg!

8. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Blodspor og mensenmurringer igjen nå, har lagt meg på sofaen og ser frustrerte fruer - håper fortsatt ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Kan være helt uskyldig! :Heartred Jeg har småblødninger hver uke! Så et bankende hjerte på ultralyd tidligere i uken!

10. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Får håpe det bare er det❤️

11. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Har hverken hatt smerter eller blod i natt *krysserfingrene-emoji* ☺️

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Optimistisk Optimistisk x 5
  12. Frøken-Fryd Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Ååh kjære deg❤️ Krysser alt som krysses kan!

13. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Håper det vedvarer! ❤️
    Lurer på om jeg skal sende melding til sjefen og si at jeg blir hjemme hele uka.. Så slipper jeg springe på do for å sjekke blod og bekymre meg der ☺️

• Enig Enig x 4
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  14. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Krysser fingrene for deg! :Heartred

15. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Det er nok ingen dum ide du. Kanskje det også hjelper på kroppen din å få slappe av.

16. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Tror dere det er mulig å få sykemelding denne uka om jeg ringer legekontoret? Så trenger jeg ikke bruke opp egenmeldingsdagene. Er så utrolig skeptisk på leger fortiden. Min fantastiske lege er i permisjon. Havna til ei arrogant og lite empatisk lege tidligere i sommer. Pappa hadde nettopp fått kreftdiagnose og hjerneslag, jeg var helt knekt og ble møtt med «jeg ser ikke problemet ditt!» livredd for å spørre om sykemelding eller gå til lege etter det...

17. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg vil ihvertfall si at det er grunn nok for sykemelding. Blødninger i svangerskapet kan jo tyde på at man er stresset eller overarbeidet. Så jeg mener du så absolutt burde fått sykemelding så du kan slappe av og hente deg inn.

18. Barnehagelæreren Glad i forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Har to leger på legekontoret som jeg liker veldig godt nå som min fastlege er i permisjon, så skal be på mine knær om å få komme til en av de. Så lenge jeg slipper samme legen jeg var til sist ☺️

• Liker Liker x 1
  19. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Ja, da håper jeg de hører på deg å gir de time til en av de 2. Så du slipper samme lege som siste. Helt utrolig at den personen får fortsette å være lege når vedkommende er så lite sympatisk at det er skummelt.

20. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg skaø være den kjipe å si at jeg tror ikke man mister noe mer eller mindre av å ligge hjemme. Enten har embryoet livets rett eller så har det ikke.

Er det ikke mye bedre å gå på jobb å få tankene over på noe annet? Enn å ligge hjemme og gruble seg ihjel? For meg ligger sykemeldig veldig langt inne.

• Liker Liker x 1

Del denne siden