Ser ut som det muligens går galt igjen

Uff.. Sender masse varme tanker din vei. Og håper det er uskyldig. Selv om det kanskje ikke virker sånn.
 
Sender en god klem din vei❤️
 
Også stoppa både blødninga og smertene.. Blir helt tullette!! Skal fortsette å oppdatere dere ❤️
 
Mange gode klemmer til deg ❤️
Veldig kjedelig å gå sånn og ikke vite helt sikkert noen ting..
 
Blodspor og mensenmurringer igjen nå, har lagt meg på sofaen og ser frustrerte fruer - håper fortsatt ❤️
 
Kan være helt uskyldig! :Heartred Jeg har småblødninger hver uke! Så et bankende hjerte på ultralyd tidligere i uken!
 
Har hverken hatt smerter eller blod i natt *krysserfingrene-emoji* ☺️
 
Håper det vedvarer! ❤️
Lurer på om jeg skal sende melding til sjefen og si at jeg blir hjemme hele uka.. Så slipper jeg springe på do for å sjekke blod og bekymre meg der ☺️
 
Håper det vedvarer! ❤️
Lurer på om jeg skal sende melding til sjefen og si at jeg blir hjemme hele uka.. Så slipper jeg springe på do for å sjekke blod og bekymre meg der ☺️
Det er nok ingen dum ide du. Kanskje det også hjelper på kroppen din å få slappe av.
 
Tror dere det er mulig å få sykemelding denne uka om jeg ringer legekontoret? Så trenger jeg ikke bruke opp egenmeldingsdagene. Er så utrolig skeptisk på leger fortiden. Min fantastiske lege er i permisjon. Havna til ei arrogant og lite empatisk lege tidligere i sommer. Pappa hadde nettopp fått kreftdiagnose og hjerneslag, jeg var helt knekt og ble møtt med «jeg ser ikke problemet ditt!» livredd for å spørre om sykemelding eller gå til lege etter det...
 
Tror dere det er mulig å få sykemelding denne uka om jeg ringer legekontoret? Så trenger jeg ikke bruke opp egenmeldingsdagene. Er så utrolig skeptisk på leger fortiden. Min fantastiske lege er i permisjon. Havna til ei arrogant og lite empatisk lege tidligere i sommer. Pappa hadde nettopp fått kreftdiagnose og hjerneslag, jeg var helt knekt og ble møtt med «jeg ser ikke problemet ditt!» livredd for å spørre om sykemelding eller gå til lege etter det...
Jeg vil ihvertfall si at det er grunn nok for sykemelding. Blødninger i svangerskapet kan jo tyde på at man er stresset eller overarbeidet. Så jeg mener du så absolutt burde fått sykemelding så du kan slappe av og hente deg inn.
 
Jeg vil ihvertfall si at det er grunn nok for sykemelding. Blødninger i svangerskapet kan jo tyde på at man er stresset eller overarbeidet. Så jeg mener du så absolutt burde fått sykemelding så du kan slappe av og hente deg inn.

Har to leger på legekontoret som jeg liker veldig godt nå som min fastlege er i permisjon, så skal be på mine knær om å få komme til en av de. Så lenge jeg slipper samme legen jeg var til sist ☺️
 
Har to leger på legekontoret som jeg liker veldig godt nå som min fastlege er i permisjon, så skal be på mine knær om å få komme til en av de. Så lenge jeg slipper samme legen jeg var til sist ☺️
Ja, da håper jeg de hører på deg å gir de time til en av de 2. Så du slipper samme lege som siste. Helt utrolig at den personen får fortsette å være lege når vedkommende er så lite sympatisk at det er skummelt.
 
Jeg skaø være den kjipe å si at jeg tror ikke man mister noe mer eller mindre av å ligge hjemme. Enten har embryoet livets rett eller så har det ikke.

Er det ikke mye bedre å gå på jobb å få tankene over på noe annet? Enn å ligge hjemme og gruble seg ihjel? For meg ligger sykemeldig veldig langt inne.
 
Back
Topp