IKM uke 45 2019

Supernegativ eltest i går, superpositiv i dag. Trodde den var et par dager unna, men :woot: Da spørs det om jeg også er i feil ikm-gruppe?
 

Vedlegg

  • IMG_20191019_212004.jpg
    IMG_20191019_212004.jpg
    19,7 KB · Visninger: 42
Slenger meg med! Jeg har testet nå 5 dager og baaare blendahvite strips, ingen økning eller noe...forrige måned fikk jeg heller ikke utslag på elstripsene mine, men legen kunne se EL siden jeg var på kontroll for min forrige Ma, men mensen kom til slutt. :banghead: Skjønner ingenting, har hatt så sterke tester tidligere, men nå vil de liksom ikke! Enda noen dager til EL så krysser fingrene :angelic: siden mine 2 ma har jeg ikke peiling på syklus så må gå etter appene. Dette er min 3. El etter sist ma, fikk utslag første El etter ma, men hadde rester så da prøvde vi ikke.

Selma88 31 pp3 b0 el 21/10 ikm 4/11
 
Det murrer som bare det og er ømt, en del blankt slim er det og.
Det kjennes ut som EL er i gang, selv om de billige strimlene fra normal er uenig.

Det ble lagt inn «aksjer» på onsdag og i går, og skal jammen ikke se bort i fra at det blir lagt inn i dag og:smiley-angelic001:smiley-ashamed005:excited001:hug003

Jeg bruker også stripsene fra Normal, ingen utslag hverken nå eller sist El! Kanskje disse testene ikke er helt optimale? :shifty:
 
Jeg bruker også stripsene fra Normal, ingen utslag hverken nå eller sist El! Kanskje disse testene ikke er helt optimale? :shifty:

Jeg har lest flere skriver at man ikke må bruke de, at de ikke gir utslag ved el eller bare gir svakt utslag. Er vist veldig varierende hvilket utslag de har. Jeg har brukt fire og den første var svaaaaak, den andre var halv styrke på streken og de to neste helt blendahvite. Og nå med blendahvit så har jeg murring, ømt, mye slim og kviser. Så jeg aner ikke hva disse testene mener :smiley-angry003:confused004
 
CD12 og fast smiley (positiv) på eggløsningstesten. Går ut i fra at EL forventes ila dagen/eller mandag da, så nå krysser jeg alt som krysses kan - både for meg og dere andre :smiley-angelic001:signs003:Heartred
 
Bruker dere prøveglass når dere tar el test,eller tisser dere på strimmelen? Utgjør det noen forskjell?
 
Bruker dere prøveglass når dere tar el test,eller tisser dere på strimmelen? Utgjør det noen forskjell?
Har kjøpt meg prøveglass fra apoteket, da har jeg mest kontroll på at det kun er testdelen som får urin på seg og ikke hele strimmelen :joyful:
 
Hva slags symptomer har dere på El og hvor lenge før el begynner symptomene ? Syns jeg fikk så stikkinger i venstre side nå, og litt øm nederst i magen. =) er på cd 9 så kan jo hende det begynner å nærme seg noe, har jo syklus på 26 dager til vanlig.


Jeg får stikkinger i eggstokkene og blir også øm nederst i magen. Slik at jeg kan kjenne et ubehag når jeg sitter meg ned på en stol f.eks. Har aldri målt EL, så vet ikke når disse symptomene oppstår og akkurat når eggløsning er. Men er iallfall i dagene rundt eggløsning, med tanke på når mensen kommer. Jeg er på CD 14 i dag og hadde tydelige stikkinger på torsdag og noe på fredag. Spennende dager :D
 
Bruker dere prøveglass når dere tar el test,eller tisser dere på strimmelen? Utgjør det noen forskjell?

Brukte glass før men ikke nå lenger. Utgjør ingen forskjell så lenge man er flink til å holde resten av testen vekk fra urinstrålen. Kun oppsugingsdelen som skal inn i stråla. Jeg synes det er null problem.
 
C2ADAB6C-1492-4658-905C-9E8216FBADFE.jpeg
Set ut som jeg hadde el i går og må hoppe over til IKM uke 44 :happy: Men venter til tirsdag uansett for å være helt sikker :happy: Veldig kjekt å ha kortere syklus, har ikke hatt det på leeeenge!!
 
Jeg får stikkinger i eggstokkene og blir også øm nederst i magen. Slik at jeg kan kjenne et ubehag når jeg sitter meg ned på en stol f.eks. Har aldri målt EL, så vet ikke når disse symptomene oppstår og akkurat når eggløsning er. Men er iallfall i dagene rundt eggløsning, med tanke på når mensen kommer. Jeg er på CD 14 i dag og hadde tydelige stikkinger på torsdag og noe på fredag. Spennende dager :D

Litt sånn jeg opplevde i går, og litt av og på i dag. Men jeg er bare på cd 10 i dag, men normalt 26, kanskje 27 dagers syklus. Så da stemmer det kanskje da =)
 
Vis vedlegget 310457 Set ut som jeg hadde el i går og må hoppe over til IKM uke 44 :happy: Men venter til tirsdag uansett for å være helt sikker :happy: Veldig kjekt å ha kortere syklus, har ikke hatt det på leeeenge!!


Jeg har bare tempet noen dager, mest for moro skyld.. Men er der vanlig å ha høy temp under menstruasjon og så synker tiden mellom slutt av TR og El?

Screenshot_20191020-115730_FF Mobile.jpg

Syns det var et veldig stort hopp igjen i dag =) men igjen, har nettopp begynt, så har jo ikke noe mønster enda og er jo helt nybegynner. =)
 
:happy::happy::bookworm::happy:
Jeg har bare tempet noen dager, mest for moro skyld.. Men er der vanlig å ha høy temp under menstruasjon og så synker tiden mellom slutt av TR og El?

Vis vedlegget 310459

Syns det var et veldig stort hopp igjen i dag =) men igjen, har nettopp begynt, så har jo ikke noe mønster enda og er jo helt nybegynner. =)

Temper du til samme tidspunkt hver dag? Det er litt viktig :happy: Du skal helst tempe med en gang du våkner og har sover i 3 timer eller mer i strekk. Jeg temper kl: 06.00 hver dag, også i helgene, men da sover jeg videre etterpå :happy:

Temperaturen skal stige etter el, holde seg høy og så synke rett før eller når du har fått mensen. Holder den seg høy og mens uteblir er det et godt tegn på graviditet :happy:
 
:happy::happy::bookworm::happy:

Temper du til samme tidspunkt hver dag? Det er litt viktig :happy: Du skal helst tempe med en gang du våkner og har sover i 3 timer eller mer i strekk. Jeg temper kl: 06.00 hver dag, også i helgene, men da sover jeg videre etterpå :happy:

Temperaturen skal stige etter el, holde seg høy og så synke rett før eller når du har fått mensen. Holder den seg høy og mens uteblir er det et godt tegn på graviditet :happy:

Den er på samme tidspunkt hver dag, på morgenen =)
 
Litt sånn jeg opplevde i går, og litt av og på i dag. Men jeg er bare på cd 10 i dag, men normalt 26, kanskje 27 dagers syklus. Så da stemmer det kanskje da =)

Det kan nok stemme, ja. Jeg har 28-29 dagers syklus ;)
 
Back
Topp