Vekt

I uke 36 og opp 14 kg.
Begynner å føle meg tung, men vet det kommer noen kg til...

Med forrige la jeg på meg 20 kg til sammen, men var myyye vann på slutten. Det har også begynt å komme nå.

Klar for å få ungen ut og kiloene av! :)
 
35+1 og fremdeles 4kg opp. Stått stille noen uker nå, men den lille vokser og tar nok det som trengs..
 
39+1 og opp 10kg. Merker at jeg begynner å få endel mer vann i kroppen i tillegg til at jeg har noen dager hvor jeg aldri blir mett. I dag f eks, føles som jeg ikke har gjort noe annet enn å spise:bag: Har fått i meg nesten en hel boks med pepperkaker blant annet:laughing002
 
Med forrige gikk jeg opp over 30 kg, 20 av de forsvant innen 2 uker etter fødsel så var mye vann osv i tillegg til at jeg var sengeliggende siste 3 mnd av svangerskapet.

Denne gangen har jeg gått opp 4 kg hittil i uke 37+1, men gikk ned en del i starten pga hyperemesis.
 
39+1 og opp 10kg. Merker at jeg begynner å få endel mer vann i kroppen i tillegg til at jeg har noen dager hvor jeg aldri blir mett. I dag f eks, føles som jeg ikke har gjort noe annet enn å spise:bag: Har fått i meg nesten en hel boks med pepperkaker blant annet:laughing002
Ååh, nå fikk jeg lyst på pepperkaker. Sætre sine, de e så gode :p
 
36+6 og opp 13-14 kg ca nå :p Ganske likt som sist egentlig :)
 
36+1. 0 kg endring. Jeg drømmer om pizza og croissant og sutrer over at ræva mi har blitt flat. Jeg er fornøyd med min vanligvis runde bakdel og er ikke fornøyd med å se ut som en punktert ballong. Særlig ikke når dem kulerunde magen setter standarden på kroppen. I tillegg har Sf-målet flatet ut, men vekstestimering i forrige uke viste et barn på 2,5 kg og innenfor gjennomsnitt. Sprell bør nå være ca 2,7 kg, 200 gram lettere enn nr.1 da hun ble født. Håper ikke at det er barnets vekt som trigger fødsel, for jeg trenger 3 uker permisjon I stedet for fødsel i neste uke...
 
Uke 38 og +15 kg
 
Uke 40 + 3 (Sniker fra oktober, blir muligens november barn)
Jeg har gått opp snart 15 kg, og var i utgangspunktet 7-9 kg for tung før jeg ble gravid.
Håper inderlig på at jeg rekker å gå ned i vekt og at jeg når igjen min optimale vekt. Er i tillegg veldig lav så alt ekstra, ses og kjennes veldig godt :(
Men dette er absolutt selvpåført med lite aktivitet og dårlig kosthold.
 
38+1 og fortsatt opp 13 kg ca :) Stemmer som sist; kommer ikke så fryktelig mye nå på slutten..
 
Aner ikke hva totalen blir.. De er ikke spesielt interessert k vekta mi her på sykehuset :D
 
Uke 39. + 15 kg
 
Back
Topp