IKM uke 45 2019

Er i samme situasjon som deg, (sniker fra IKM 43) blødde i 2 uker, dagen etter blødning stoppet fikk jeg masse EL slim, så jeg går ut ifra at EL var den dagen :rolleyes: Satset bare på en IKM gruppe hehe. Masse lykke til :happy: kanskje vi havner i samme terminforum :happy:

Har blødd av og på i to uker jeg og, men er veldig redd jeg hadde el i helgen, men da hadde jeg rosa slim på lørdagen, så da turte jeg ikke prøve. Men så var jeg så heldig å få bakteriell vaginose som en avslutning på det hele, som jeg startet med behandling av på fredag. Da skal man jo ikke hoppe i høyet heller.

Men nå har jeg vært tørr, fargeløs og fin siden lørdag ettermiddag, samt ferdigbehandlet for bv. Så nå er «gresset» nytrimmet og jeg klarer nesten ikke vente til mannen kommer hjem og ungene er i seng:smiley-ashamed005 hehehe:smiley-angelic006

Håper det klaffer for oss begge.
 
Gjør dere noe kreativt for å lykkes denne måneden, da?

Jeg
  • Begynte på Bidronninggele på CD2, tenker å ta det i 12 dager
  • Har tatt Folat siden jeg begynte å prøve
  • Skal teste etter EL med Clearblue digital test (ikke den med blinkende smilefjes)
  • Skal begynne med Solvipect ca en uke før EL
  • Tenkte jeg skulle prøve menskopp, for første gang.
...men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.
Jeg prøver å teste etter el, og har kjøpt hostesaft etter å ha lest her inne om det. Også er det hygge annenhver dag nå frem mot el, hver dag rett før og under el. :) krysser fingrene for oss alle :D
 
Jeg bruker eggløsningstester som vanlig (bruker alltid kun digital test, men denne syklusen skal jeg teste med Advanced for første gang), tar folat, omega 3 og drikker hverken koffein eller alkohol i prøvetiden.
 
Gjør dere noe kreativt for å lykkes denne måneden, da?

Jeg
  • Begynte på Bidronninggele på CD2, tenker å ta det i 12 dager
  • Har tatt Folat siden jeg begynte å prøve
  • Skal teste etter EL med Clearblue digital test (ikke den med blinkende smilefjes)
  • Skal begynne med Solvipect ca en uke før EL
  • Tenkte jeg skulle prøve menskopp, for første gang.
...men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.


Sist jeg ble gravid, i juli, så brukte jeg Solvipect og Dong Quai. Selv om det kanskje ikke hadde noe å si, så prøver jeg med det samme nå ;)

Ellers måler jeg ikke eggløsning på noe måte, så satser på masse sex! :D

Lykke til! :happy:
 
Jeg vurderer å teste etter el denne mnd. Mest fordi jeg plutselig hadde syklus på 31 dager sist mnd, men har hatt 26 dager før dette. Men ble ferdig med TR først i dag, så er på cd 5.. vet ikke heeelt når jeg bør begynne å teste?
 
Jeg vurderer å teste etter el denne mnd. Mest fordi jeg plutselig hadde syklus på 31 dager sist mnd, men har hatt 26 dager før dette. Men ble ferdig med TR først i dag, så er på cd 5.. vet ikke heeelt når jeg bør begynne å teste?
Jeg tok første test på CD 11 eller 12. Ganske tidlig til å være meg, har vanligvis el rundt cd 20. Tok et par i dag på CD 15, og den er rett før positiv. o_O Jeg ville i ditt tilfelle kanskje begynt rundt CD 10. :)
 
Jeg tok første test på CD 11 eller 12. Ganske tidlig til å være meg, har vanligvis el rundt cd 20. Tok et par i dag på CD 15, og den er rett før positiv. o_O Jeg ville i ditt tilfelle kanskje begynt rundt CD 10. :)

Takk for svar =) det er jo snart det. Må vel hive meg rundt å få kjøpt inn noen da =) =)
 
Fikk dratt i gang mannen i går. Mulig det ble eneste mulighet denne syklusen. Men ok. Femar neste syklus om det går skeis. :)
 
Klart sterkere enn i går denne. Kanskje til og med positiv. Må ta en i kveld for å sammenligne. :)
 

Vedlegg

  • 5E04D1E1-F6BC-46E7-9D92-620F5FAD16BC.jpeg
    5E04D1E1-F6BC-46E7-9D92-620F5FAD16BC.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 53
Mulig 1dpo i dag, men blir ikke testing før i uke 45. Testet så sent positivt med førstemann. Appen er visst enig om testdato sent :p

Har kun 1 digital test liggende som jeg har puttet en sånn gavestjerne på. Så blir det en gave å åpne på testdato :hilarious: Håper jeg ikke tester før! Mannen har fått beskjed om å holde øye med gaven i skuffen :joyful:
 
Ettersom el-testen ble positiv allerede i dag, flytter jeg til uke 44 :)
 
LHC85 - 34 - PP1 etter SA i uke 20+3 sist - B1- EL22/10 - IKM 5/11

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen og vi ALLE kommer i mål <3
 
Last edited:
HildeFraNordSør - pp4 - barn nr 2 - vet ikke EL, skal teste - IKM ca 9/11
 
men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.
Tilfeldigvis googlet jeg litt i dag, og fant disse:

Nicole Kidman fikk barn da hun var 41 og 44.
Geena Davis var 46 og 48!
Susan Sarandon var 39, 42 og 45.
Halle Berry var 41 (planlagt) og 47 (ikke planlagt).
Eva Longoria var 43.
Brooke Shields var 40.
Celine Dion var (33 og) 42.
Helen Hunt var 40.
Eva Mendes var 40 og 42.
Alyssa Milano var 41.
Madonna var 38 og 42.
Tina Fey var 41.
Janet Jackson var 50!!!
Mariah Carey var 42.
Baby Spice var 44.
Salma Hayek var 41.
Gwen Stefani var 37, 39 og 44.

Vet ikke om det er bare jeg som synes slikt er motiverende. :joyful: Har du vært til gynekolog og sjekket ståa?
 
Lady_Z - 33 - PP5 - B3 - EL 26.10 - IKM 7/11
 
Tilfeldigvis googlet jeg litt i dag, og fant disse:

Nicole Kidman fikk barn da hun var 41 og 44.
Geena Davis var 46 og 48!
Susan Sarandon var 39, 42 og 45.
Halle Berry var 41 (planlagt) og 47 (ikke planlagt).
Eva Longoria var 43.
Brooke Shields var 40.
Celine Dion var (33 og) 42.
Helen Hunt var 40.
Eva Mendes var 40 og 42.
Alyssa Milano var 41.
Madonna var 38 og 42.
Tina Fey var 41.
Janet Jackson var 50!!!
Mariah Carey var 42.
Baby Spice var 44.
Salma Hayek var 41.
Gwen Stefani var 37, 39 og 44.

Vet ikke om det er bare jeg som synes slikt er motiverende. :joyful: Har du vært til gynekolog og sjekket ståa?

Takk for denne!

Jeg hentet jo inspirasjon fra Janet Jackson til brukernavnet mitt :p

Ja, har vært hos gynekolog (er en smule utålmodig....). UL så bra ut, og blodprøvene var visst fine. AMH 15 pmol/L, FSH 3 IU/L, og normale hormonverdier. Han mente jeg kunne se lyst på framtiden...
 
Back
Topp