Oktoberskravla

Straks dra, slippe av kengubarnet på skolen og så videre til jobb. Gleder meg til en rolig kveld:)

Vurderer reinsdyrbiff til middag imorgen.
Vi skal ha lammekoteletter, eller rettere sagt, jeg har ingen kontroll, gutten skal lage lammekoteletter med kantareller, søtpotetpuré og fløte saus.
Fikk lyst på reinsdyrbiff nå.
Muligens jeg skal smiske litt med han for å bytte kjøttet. :rolleyes:

Og der mistet jeg all konsentrasjon.
Godt det snart er helg, men har virkelig lyst til å bli ferdig med det jeg sitter og jobber med før jeg drar i dag ellers så burde jeg jobbe i helgen.

Bør også få skrevet denne jobbsøknaden i helgen :rolleyes:

Min konsentrasjon har vært fraværende i dag. Godt det er fredag og snart helg.

Ikke sånn rasende mye å gjøre, ingenting som haster, og fredag og motvillig konsentrasjon er ingen god kombinasjon for effektivten...

Vi skal ha lammekoteletter, eller rettere sagt, jeg har ingen kontroll, gutten skal lage lammekoteletter med kantareller, søtpotetpuré og fløte saus.
Fikk lyst på reinsdyrbiff nå.
Muligens jeg skal smiske litt med han for å bytte kjøttet. :rolleyes:
Det er så sykt godt. Med fløtegratinerte poteter ❤️

Helg er bra! :) håndværkere kommer tilbake mandag, har liten bursdag på søndag så lørdag blir brukt på litt opprydding :)

Jada, mente sannsynligheten for at det er øynene som er hele årsaken er liten. Kan være en liten del av det, men neppe hele.
Fått linser for 10 dager for å prøve ny styrke, se om det hjelper. Skal brukes sammenhengene for å se om det er en sammenheng. Men han mener det kanskje kommer av noe annet, og at synsforandringene kan komme fra svangerskapet. Kan ta 9-10 mnd etter fødsel før det har gått tilbake sa han.
Vil ikke tro synet er årsaken nei:)
Jeg tipper migrene... Har det selv, kun migrenemedisin som funker:)

Back
Topp