Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir nok fintHåper noen kan komme da![]()
Regnet med detJa, blir nok finthun skal holde bursdag senere med en fra klassen så en bursdagsgest blir det
![]()
Vi skal ha lammekoteletter, eller rettere sagt, jeg har ingen kontroll, gutten skal lage lammekoteletter med kantareller, søtpotetpuré og fløte saus.Vurderer reinsdyrbiff til middag imorgen.
Det er så sykt godt. Med fløtegratinerte poteterVi skal ha lammekoteletter, eller rettere sagt, jeg har ingen kontroll, gutten skal lage lammekoteletter med kantareller, søtpotetpuré og fløte saus.
Fikk lyst på reinsdyrbiff nå.
Muligens jeg skal smiske litt med han for å bytte kjøttet.![]()
Er det.Det er så sykt godt. Med fløtegratinerte poteter![]()
Tar gjerne alt minus lammetEr det.
Har reinbiff liggende i frysen.
Og elg, hjort og storfe indrefilet.
Og muligens en lammecaré eller 2...
Jeg er ganske glad i det, jegTar gjerne alt minus lammet![]()
Så koselig, hvilken film?Pizza og film her i kveld , herlig![]()
Destruction los AngelesSå koselig, hvilken film?
Da blir det en litt større jobb jaDet er den, men den bør tas ned, den er mettet, tykk og sprukket
Vil ikke tro synet er årsaken neiJada, mente sannsynligheten for at det er øynene som er hele årsaken er liten. Kan være en liten del av det, men neppe hele.
Fått linser for 10 dager for å prøve ny styrke, se om det hjelper. Skal brukes sammenhengene for å se om det er en sammenheng. Men han mener det kanskje kommer av noe annet, og at synsforandringene kan komme fra svangerskapet. Kan ta 9-10 mnd etter fødsel før det har gått tilbake sa han.