Oktoberskravla

Kengubarnet er sykt igjen , sp vi har fått hastetime på ØNH neste uke, var hod fastlegen i går , trommehinnene buler og ørene fulle av vann :(
Ikke rart han hører dårlig
Stakkars.....

Jeg startet å se A Handmaids tail idag, Gud den var god

Vi er litt lei, han har vært ekstremt mye syk i høst
Føler sånn med deg.. Frøkna vår var syk ifra fødsel til 13 mnd - fikk reflux medisiner, så var hun forkjølet og øre-syk ifra November i fjor med et opphold på 1-2 dager/noen ganger uker hver 3 mnd frem til nå.. vi skal og på nytt til ønh og ny operasjon..

Føler sånn med deg.. Frøkna vår var syk ifra fødsel til 13 mnd - fikk reflux medisiner, så var hun forkjølet og øre-syk ifra November i fjor med et opphold på 1-2 dager/noen ganger uker hver 3 mnd frem til nå.. vi skal og på nytt til ønh og ny operasjon..
Hun hadde dren som falt ur?

jeg håpte jo de skulle ha rett da decsa han hadde vokst det fra seg etter 12 år men

Hun hadde dren som falt ur?

jeg håpte jo de skulle ha rett da decsa han hadde vokst det fra seg etter 12 år men
Ja, sant.. kanskje han er en av de uheldige :(
Ja, det ene falt ut med en gang nesten og det andre har vært infisert 2 ganger nå. Så usikker om det er på plass enda nå, blir spennende å se. Har gutten din mye smerter ?

Ja, sant.. kanskje han er en av de uheldige :(
Ja, det ene falt ut med en gang nesten og det andre har vært infisert 2 ganger nå. Så usikker om det er på plass enda nå, blir spennende å se. Har gutten din mye smerter ?
Jupp som sin mor muligens :(

Har vært mye verre før , nå går det hverfall ikke hull på trommehinnene lenger og godt er det.

æsj da, så kjipt :(

Back
Topp