Oktoberskravla

Er bare ferdig med 2 av 3 etasjer, så det har jeg ikke mulighet til :p
Jeg får ta det selv men i kveld må jeg på fau møte så det blir ikke så mye. Men i løpet av uken og helgen bør jeg vel få tatt en del, om jeg ikke bruker denne helgen også på å tømme det kaos-rommet. Som jo er årsaken til at det er så ille ellers, jeg har brukt tiden der i stedet for huset. Og huset vårt blir kaos på et blunk ubasett.

Status fra mannen er at etter at han ikke fikk den på igjen i morges slo han av "alt" og på litt etter litt og har ikke fremprovosere nytt strømbrudd så da er vi fortsatt i uvisse men får når bare se an til vi ser hva det er. Ebt ringe elektriker om vi ikke finner ut av det så de kan søke

Etter en lang lunsj ble det ukeshandel inkludert handling til gjester i helgen.
Rett igang med middagen når jeg kom hjem.

Ikke fått startet på tredje etasje enda, eller fått flyttet klærne jeg vasket får i dag over i tørketrommelen.

Håper virkelig ikke mannen finner ut hvor snydens forkjølet jeg egentlig er, og hvor lite jeg har sovet de siste nettene, da hadde jeg blitt sendt rett i seng og det har jeg ikke tid til....

Du slipper sjekke hvor mange du har svart og om noen har skrevet i mellomtiden, Tamara ga frislipp til slikt spam. Men helst nye tråder

Vi har ikke engang 90 innlegg her den 1. Så langt

Vi skal vel dra den over 100, men det er ikke et tempo som ligger av til mange tusen.

Jeg håper og håper.
Tempo må kraftig opp om vi skal klare dette;)

Back
Topp