Oktoberskravla

Ja jeg hadde kontroll en gang i tiden selv. Haha. Da jeg gikk på skolen liksom.
Det kommer igjen.

Når sfo melder om at de har åpnet for påmelding til ferien. Når du har en 11 åring som slett ikke går på Sfo men er klar for ferie. Og det kommer lapp på døra i bhg, skal din unge ha fri i høstferien?

Er ufør jeg da, så eneste jeg tenker på er at frøkna mi har det bra, og avtaler som gjelder hu eller min egen helse. Ellers aner jeg knapt hvilken dag det er!
Viktigst det.

Merker dem bedre da ja. Jeg har ikke ferie av den grunn da
Mannen hadde satt av feriedager for å kunne ta dem i høstferien, jeg fikk en del tilbake siden jeg ble sykemeldt i sommerferien.
Med andre ord vi alle har fri. Lille U er ikke i barnehagen, frøkna er ikke på SFO og eldsten er ikke alene hjemme og spiller hele dagen

Mannen hadde satt av feriedager for å kunne ta dem i høstferien, jeg fikk en del tilbake siden jeg ble sykemeldt i sommerferien.
Med andre ord vi alle har fri. Lille U er ikke i barnehagen, frøkna er ikke på SFO og eldsten er ikke alene hjemme og spiller hele dagen
Hørtes herlig ut

Mannen har kvartalsrapportering.
Jeg jobber som vanlig.
Alle tre ungene leverer jeg hos mine foreldre på morgenen og henter dem på vei hjem

Unga er hjemme på høstferie, de store er ganske selvgående og finner på litt av hvert med venner. Jeg har eksamensuke nå desverre, så måtte finne på noe undelholdning til minsten (snart 7)
Kjøpte lerred (sånne små 15*15cm tror jeg det var) og påfyll på maling - tenkte genialt hvis hun gidder å lage noen julegaver - billig og artig for oldeforeldre,besteforeldre, gamle tante! Så sitter hun der kjempe stolt “se så fint det ble! så lager jeg kort og skriver Til:.....Fra..... - ja mamma da må du sikkert kjøpe gave til de også da disse er fra MEG!” :p jada jada - jeg må finne på noe annet en søt og fin barnekunst ;)

Jeg er rimelig sikker på at eldste min ville blitt svært sur og sint om jeg hadde meldt ham på aktiviteter neste uke. Søstra hadee kunne likt det.alle tre skal tilbringe dagene hos mine foreldre
Hvorfor sur og sint? Gøy å gjøre noe utenom det vanlige i høstferien da. For noen. Min er helt i ekstase for å gå på fotballskole med fokus på den treningen han ønsker å bli bedre på. Andre trenere enn vanlig så det er litt variasjon fra den vanlige treningen han er på.

Unga er hjemme på høstferie, de store er ganske selvgående og finner på litt av hvert med venner. Jeg har eksamensuke nå desverre, så måtte finne på noe undelholdning til minsten (snart 7)
Kjøpte lerred (sånne små 15*15cm tror jeg det var) og påfyll på maling - tenkte genialt hvis hun gidder å lage noen julegaver - billig og artig for oldeforeldre,besteforeldre, gamle tante! Så sitter hun der kjempe stolt “se så fint det ble! så lager jeg kort og skriver Til:.....Fra..... - ja mamma da må du sikkert kjøpe gave til de også da disse er fra MEG!” :p jada jada - jeg må finne på noe annet en søt og fin barnekunst ;)

Lykke til med eksamen
-My

Back
Topp