Hoppetossa
Betatt av forumet
Haha, huff ja, de er heldigvis noe positivt med det. Ny runde- nye muligheter!Lov å være misunnelig for at du har fått TR?Jeg vil bare komme i gang med neste pp så fort som mulig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, huff ja, de er heldigvis noe positivt med det. Ny runde- nye muligheter!Lov å være misunnelig for at du har fått TR?Jeg vil bare komme i gang med neste pp så fort som mulig
![]()
Strek strek? 10 dpo ca.
Tok denne, satt på do og ventet de 3 min og scrolla på tlf, tok den opp og tenkte før jeg så "bare å forberede seg på blendablank som alltid".
Synes jeg ser strek herKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09

Krysser krysser at det kommer 2 strekerFor meg er denoe like blend som de andre. Så jeg gir opp denne pp nå
Wow strekKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09
Wow strek
StrekKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09
Tviler sterkt. Kom en blødning i stad når jeg var på do så tror det kan være trKrysser krysser at det kommer 2 streker![]()
Uff nok drittTviler sterkt. Kom en blødning i stad når jeg var på do så tror det kan være tr
Oi, vi kjenner hverandre. Har ikke sett dette før nådenne
Ser strekKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09

Kan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09

Jøss, er ikke den veldig positiv da?![]()
Vis vedlegget 307593 Vi er jo bare inne i vår andre pp, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig! Vil ha to strek nåTestene er fra 9-11 dpo, så hadde jeg vært gravid hadde det vel dukket opp to strek allerede? Jaja, får begynne å innstille meg på neste prøveperiode. Det værste er at jeg har en drøss med symptomer, men det er vel vanlig helt sånn i starten av prøvinga antar jeg
![]()

Synes jeg ser noe svakt på den nederste jeg da![]()
Ser ut som en fin babystrekKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09