IKM uke 37 2019

Høres ut som en god plan :) Bestilte selv nettopp en haug med strimmeltester fra babyplan. Grøsser litt av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt på clearblue dette året:bored:
Ja, det tenkte jeg også på. Jeg har allerede brukt endel på clearblue fra apoteket, og jeg er bare på PP2 liksom... Nei, billigtester er en investering gitt ;p

:angelic:? 10 dpo ca.
Tok denne, satt på do og ventet de 3 min og scrolla på tlf, tok den opp og tenkte før jeg så "bare å forberede seg på blendablank som alltid".

Vedlegg

• 20190907_111408.jpg
    20190907_111408.jpg
    16,4 KB · Visninger: 156
:angelic:? 10 dpo ca.
Tok denne, satt på do og ventet de 3 min og scrolla på tlf, tok den opp og tenkte før jeg så "bare å forberede seg på blendablank som alltid".
Se der ja. Ser ut som begynnelsen på noe:p Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere:D

10 dpo, men ikke 100% sikker... Hadde siste posetiv eltest 28. Hadde ikke flere eltester, så vet ikke når den ville blitt negativ. Så kan hende jeg bare er 7/8 dpo. Kan jo håpe det Fortsatt litt svak strek på gtest. Men vet ikke helt om jeg skal stole på de eBay testene... har ikke mer babyplan. Bestilte nye tester igår, håper å få de innen tirsdag. Har hatt litt vonde murringer idag. Blir spennende å se om tr dukker opp om 4-7 dager:p Blir spennende dager for alle her, når testingen er igang:D Lykke til!:)

Jeg har egentlig gitt opp denne pp’en jeg, når jeg har fått tenkt meg litt om. Begynt å psyke meg opp til neste omgang. Om testen skulle blitt skikkelig positiv en gang, så burde den vært sterkere nå :( så enten er det bare en skyggestrek jeg ser igjen, eller så et det et egg som har streifet - tror egentlig mest på det siste mtp hodepine og hvor kald jeg har vært de siste kveldene. Så jeg tenker kjemisk.
Men det er derfor jeg tester tidlig også, for å være beredt før tanta kommer, den er dritt nok som den er :yuck:

Rosa utflod og mensensmerter nå. Tipper mensen kommer i løpet av dagen. Er bare 7 DPO, så skjønner ikke hva kroppen min driver med. Andre gang jeg får mensen 7 DPO. Kjenner humøret sank betraktelig, og det er litt kjedelig når jeg er på blåtur med jentene...

Rosa utflod og mensensmerter nå. Tipper mensen kommer i løpet av dagen. Er bare 7 DPO, så skjønner ikke hva kroppen min driver med. Andre gang jeg får mensen 7 DPO. Kjenner humøret sank betraktelig, og det er litt kjedelig når jeg er på blåtur med jentene...
Så kjipt da pp blåtur og alt. Hust at det kan være festeblødning også, så ikke gi helt opp.

Det skjønner jeg godt. Hadde en skikkelig tur ned i kjelleren selv i dag. Men da er mitt eneste tips til deg å nyte blåturen og heller tenke at dette kanskje er akkurat det du trenger nå, nemlig noe annet å tenke på. Jeg for min del begynte i dag å planlegge helgetur før jul. Synes det hjelper bittelitt å prøve å fokusere på andre ting.

Så spennende med flere streker i gruppa her nå! Heier skikkelig på dere :) Her er skuffelsen komplett i dag. Dro på helgetur i går med tester i toalettmappa bare for å våkne til spotting i dag, 12 dpo :smiley-angry017 Så jeg regner med løpet er kjørt denne ppen... Jeg som følte vi hadde truffet så innmari på bra EL også! Tillater meg å være litt lei meg i dag selvom jeg jo vet at sjansene er små hver måned. Man håper jo.

Eg kjøpte digital på apoteket i går og skulle teste att i dag i håp om å bekrefte tre svaaaake testar frå i går og forgårs. Men då eg gikk på do, var det blod der, gitt. Så var det vel ein kjemisk :( Har blødd litt ila heile dagen. Lei meg.

Eg kjøpte digital på apoteket i går og skulle teste att i dag i håp om å bekrefte tre svaaaake testar frå i går og forgårs. Men då eg gikk på do, var det blod der, gitt. Så var det vel ein kjemisk :( Har blødd litt ila heile dagen. Lei meg.

Forstår godt at du blir lei deg! Håpet er jo så stort hveer eneste pp, og med streker også som du sier, så blir dets enda mer brutalt.. det er lov å være lei seg! Håper du kan finne en liiten trøst i st neste pp allerede er i gang, og st den gir nytt håp! :Heartred

Eg joiner resten av gjengen her som er lei seg... Blenda i dag 11 DPO... :arghh: Så då kjem nok TR i løpet av eit par dagar. Skikkeleg kjipt som alltid, men prøver å tenka positivt og vårt neste steg på vegen mot bebis nr.2 er å prøva inseminasjon på privat klinikk. Så prøver å gleda meg over at me skal ta steget og få hjelp, dette er vår PP17. Lykke til, fine damer, me kan iallfall ikkje gi opp, det finst trass alt mykje hjelp å få i dag - om det skulle bli nødvendig down the line. ❤️

Jeg er i en situasjon hvor mange mener/ville ment(om de visste at vi prøver) det passer dårlig.. At jeg burde prioritere å operere det «siste» beinet før vi prøver å bli foreldre.
Jeg skal til kirurgen på onsdag, kontroll av forrige operasjon og bestemme ny operasjon. Har ikke tenkt til å fortelle han at vi prøver, men vil si jeg ønsker operasjonen i januar. Tenkte å gi prøvingen tre forsøk nå i høst, og dersom det ikke gikk, ta det som et tegn på at operasjonen skal gjennomføres først..

Nå er vi i den andre av de tre forsøkene, og jeg tror ikke det gikk denne gangen heller. Kjenner jeg er i tvil om jeg skal prøve det «siste» forsøket eller ikke! Huff, må vel bare vente og kjenne på magefølelsen der og da.

Neste «runde» blir så snart jeg er av de verste medisinene etter neste operasjon, fra kanskje mars 2020:)

Forstår godt at du blir lei deg! Håpet er jo så stort hveer eneste pp, og med streker også som du sier, så blir dets enda mer brutalt.. det er lov å være lei seg! Håper du kan finne en liiten trøst i st neste pp allerede er i gang, og st den gir nytt håp! :Heartred

Tusen takk! Eg er godt over 40, så eg klarer ikkje ha mykje håp framover. Mista i MA forrige månad etter å ha prøvd i fleire år. Toget har nok gått, men klarer ikkje heilt å gi opp heller, ønsket er så stort...

For meg er denoe like blend som de andre. Så jeg gir opp denne pp nå

Vedlegg

• 20190908_061717.jpg
    20190908_061717.jpg
    23,9 KB · Visninger: 93
  • 20190908_061717.jpg
    20190908_061717.jpg
    23,9 KB · Visninger: 81
Back
Topp