IKM uke 38

Etter et par måneder med stress pga planlegging av bryllup med mere er syklusen endelig på riktig vei igjen :D Knall positiv EL test nå i ettermiddag med aksjeinnlegging :cool:
 

Vedlegg

  • E90A4D8C-77BE-4E88-8F73-1B5507220524.jpeg
    E90A4D8C-77BE-4E88-8F73-1B5507220524.jpeg
    26,3 KB · Visninger: 51
Etter et par måneder med stress pga planlegging av bryllup med mere er syklusen endelig på riktig vei igjen :D Knall positiv EL test nå i ettermiddag med aksjeinnlegging :cool:

Spennende :D Samme som meg da :D Vi har lura oss til 2 runder etter positiv el-test tidligere i dag :sign19:cheers
 
Jeg tror nok jeg har havna i feil ikm gruppe igjen... syklus heelt på bærtur. Enda ikke fått TR (antatt ikm var egentlig tidlig uke 34), så enten fikk jeg ikke el i pp1 og at det er derfor TR aldri dukket opp, eller så er den spørringen jeg hadde 10-12 dpo muligens TR, men da var det kun litt i innlegg og papiret, så det er jo litt merkelig det og. Men gynekolog sa at alt så fint ut sist torsdag, med slimhinner på 7mm, og hadde den samme dagen negativ urin hcg og blodprøve.
Noen som har erfaringer rundt dette? Får vel bare se hva som skjer. :hungover:
 
Har de klassiske el-smertene mine, og tenkte med det at jeg skulle ta en el-test siden jeg likevel ikke hadde drukket på en stund. Ble ganske overrasket da den jo er åpenlyst positiv, så da har jeg kanskje el imorgen da??
Jaja, godt vi la aksjer idag også da :D

cd16k.jpg
 
Når er 1 dpo? Er det første dag man ser at el-testen har blitt negativ igjen?

Fertilityfriend appen regner dagen i dag som eggløsning til meg (selv om testen muligens fortsatt er positiv og jeg legger det inn i appen) og i morgen som 1 dpo :) så jeg følger det.
Sist gang så hadde jeg clearblue monitor og den låste seg på første positive EL test mener jeg å huske.
 
Jeg tror nok jeg har havna i feil ikm gruppe igjen... syklus heelt på bærtur. Enda ikke fått TR (antatt ikm var egentlig tidlig uke 34), så enten fikk jeg ikke el i pp1 og at det er derfor TR aldri dukket opp, eller så er den spørringen jeg hadde 10-12 dpo muligens TR, men da var det kun litt i innlegg og papiret, så det er jo litt merkelig det og. Men gynekolog sa at alt så fint ut sist torsdag, med slimhinner på 7mm, og hadde den samme dagen negativ urin hcg og blodprøve.
Noen som har erfaringer rundt dette? Får vel bare se hva som skjer. :hungover:
Mulig spottingen var en mager mens. Jeg ville tenkt sånn.
 
Svakere idag, men fortsatt positiv :p Det har jeg aldri opplevd før. Jeg pleier skjelden å finne LH-toppen min jeg! Får ofte ikke positiv ila en syklus. Og hvis el er idag/imorgen så blir syklusen min forskjøvet med 1-2 dager, den som har vært helt etter klokka etter jeg begynte på letrozol!

cd17.jpg
 
Har jeg misset lhtoppen?
 

Vedlegg

  • 89159949-E7BC-43EE-95C2-D2355824C896.jpeg
    89159949-E7BC-43EE-95C2-D2355824C896.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 51
Når pleier du å ha el? Er syklusen din regelmessig? Ser jo kanskje ikke ut som om du har hatt el enda
Forrige syklus hadde jeg EL cd19 gangen før det 12, og gangen før det igjen 16:banghead: så veldig uregelmessig når El er.. Men håper jeg ikke har nådd toppen da!:shy: Blir litt koko av dette tror jeg!o_O
 
Positiv el test her også i dag:D
Fikk maksimal på monitoren også, ovitrelle er satt og mannen forført :angelic::smiley-angelic006:smiley-bounce015
 
Da har el-testene blitt negative :D Ble en runde på morgenen nå, så får vi se om vi legger en siste aksje om et par dager eller om dette ble den siste :happy:
 
Back
Topp