IKM uke 38

Åååh jeg bare venter og venter... Og tempen er på bærtur føler jeg, håper elstrimlene er sterkere idag slik at jeg i allefall kan legge inn "nyttige" aksjer...

5A37EFC2-33AA-49E5-97C2-1D968D2C975A.jpeg

Noen meninger?:wacky::angelic:

For øvrig liten 1 åring som sover dårlig, og da blir og min søvn litt så som så..
 
Blir med her jeg da :D

Norri - PP? - B1 - 6/9 - 21/9

Kommet ut av telling på pp´er :dontknow
 
Oooh, ømme brystvorter idag, bare akkurat nipplen liksom! Kan jeg ikke huske å ha hatt før, minnes ikke om det var slik sist jeg var gravid heller :confused013 spennende! Ca 6/7 dpo ifølge Flo, har ikke testet denne måneden
 
Skikkelig murring i ryggen! Men det er alt for tidlig til å skulle kjenne noen ting så det er nok som det pleier :joyful: er bare 2dpo :bag:
 
Tror eggløsning var i går, betyr det at jeg er 1 DPO idag? :D Fikk lagt inn aksjer i går, og blir nok en runde idag også :rolleyes:
 
2 eller 3dpo idag :) Ingen spesielle symptomer, leter ikke så veldig heller, føler hver syklus er ulik uansett :p Men håper dagene går fort nå så vi kan teste!

Når skal dere ta første test? :happy:
 
2 eller 3dpo idag :) Ingen spesielle symptomer, leter ikke så veldig heller, føler hver syklus er ulik uansett :p Men håper dagene går fort nå så vi kan teste!

Når skal dere ta første test? :happy:

Jeg har et håp om å holde meg helt til neste søndag, da er jeg 10 dpo men tviler på at jeg klarer det :hilarious: får tester på mandag :happy:

Enn du?
 
Jeg har et håp om å holde meg helt til neste søndag, da er jeg 10 dpo men tviler på at jeg klarer det :hilarious: får tester på mandag :happy:

Enn du?
Jeg pleier også å teste på 10dpo (søndag for meg også!), men jeg er tom for tidligtester og vet ikke om jeg gidder å bestille flere :rolleyes: Har masse 25mIU da :)
 
Fant ikke denne uken, si i fra om den allerede er på plass
Ny pp og nye muligheter :happy:

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen :Heartred
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 16.sept
:HeartredMammaentil1- 31 år - pp2- b2 - el ? - ikm 16/9 ? =)
:HeartredAk91 - 28 år - PP3 - B1 - EL ca 3/9 - IKM ca 16. sept.
:HeartredLillebompi - 25 år - PP9 - B3 - EL 5/9 - IKM ca. 16/9


Tirsdag 17.sept
:HeartredMama - 24år - PP2 - B2 - EL ca 3/9 - IKM ca 17. September
:HeartredPasjonsfruktblomst - PP4 - B1 - EL 03.09 - IKM 17.09
:HeartredLady_Z - PP2 (etter pause) - B3 - EL usikker - IKM 17/9
:HeartredNerinna - 31- PP 3 - B1 - EL 5/9 - IKM 17/9


Onsdag 18.sept



Torsdag 19.sept
:HeartredForest - 28 - B2 - pp4 - el 4/9 - IKM19/9

Fredag 20.sept
:Heartred
Rainbowdash~ 39 ~ PP 40~ EL.06.09 ~IKM 20.09
:HeartredPaprikaa - 29 - B2 - PP9 - EL ca.7/9 - IKM 20/9
:HeartredDutterina - 29 - B2 - pp2 - EL usikker - IKM ca 20 men av og til er syklus på bærtur!
:HeartredSpøkelse - PP14 - EL 04.09 - IKM 20.09

Lørdag 21.sept
:HeartredTigerTrine - 34 - B2 - PP15 - EL ca 6/9 - IKM 21/9
:HeartredNoelialita - 21 - B1 - pp3 - EL ca 6/9 - IKM 21/9
:HeartredNorri - PP? - B1 - 6/9 - 21/9


Søndag 22.sept
:Heartred
Minime1315 - 33 - PP3 - B3 - EL 8/9 - IKM 22/9
:HeartredPeonen - 32 år - PP1 - B2 - EL ca 7/9 - IKM 22. September
:HeartredSnuppelura123 - PP3 - B2 - EL11/09 - IKM 22/09
:HeartredCometkiddd - PP7 - B1 - el ca 08.08 - ikm 22.08

:Heartpink:dummy:Gravid:dummy1::Heartblue



Mistet:sad015:Heartbigred


Tr og bedre lykke neste PP:schoked025:Heartbigred


Utgikk fra listen:Heartred


Over IKM/ventende:Heartred
 
Keia - 39 - pp1 - b3 - el 17/9 - ikm 1/10
 
Tror jeg hiver meg med her. Ser litt artig ut å vente sammen med noen :happy: Litt nytt for meg dette, da vi sånn delvis har bestemt oss for å prøve på nr2. :) Hvis syklus er som før p-pillebruken så skal ikm være i uke 38. Men prøver å holde forhåpningene litt nede, for man vet jo aldri...

Frk Solrik - pp1 - b2 - el 6/9 - ikm 20/9
 
Etter et par måneder med stress pga planlegging av bryllup med mere er syklusen endelig på riktig vei igjen :D Knall positiv EL test nå i ettermiddag med aksjeinnlegging :cool:

Herlig :)
Men er denne positiv? Lurer, for jeg har bare sånne:p
 
Herlig :)
Men er denne positiv? Lurer, for jeg har bare sånne:p

Mulig det ikke vistes så godt på bildet men teststreken er så sterk i fargen at det ble ikke så mye farge til kontrollstreken :)
 
Mulig det ikke vistes så godt på bildet men teststreken er så sterk i fargen at det ble ikke så mye farge til kontrollstreken :)

Haha selvfølgelig. Så omvendt :p
Holder på å bli koko av disse testene mine, så vurderer å kutte ut :p
 
Slenger meg på denne så blir kanskje ventingen litt lettere xsmile5
Frk. strikk pp5 - b1 - el 3/9 - ikm 17/9

Jeg er i dag 4 dpo og i kveld fikk jeg lyserødt/lysebrunt blod da jeg tørket meg! Har i tillegg litt ‘press’ eller lette mensmurringer.

La tiden gå fort slik at vi kan få testet! :dance008
 
Slenger meg på denne så blir kanskje ventingen litt lettere xsmile5
Frk. strikk pp5 - b1 - el 3/9 - ikm 17/9

Jeg er i dag 4 dpo og i kveld fikk jeg lyserødt/lysebrunt blod da jeg tørket meg! Har i tillegg litt ‘press’ eller lette mensmurringer.

La tiden gå fort slik at vi kan få testet! :dance008

Ooooi, så spennende!! :) Det lover jo godt;)
 
Back
Topp