IKM uke 38

Spøkelse - PP14 - EL 04.09 - IKM 20.09

Masse lykke til alle sammen :)
 
Noen som skal gjøre noe annerledes for å prøve å få det til å klaffe denne mnd? :happy:
Jeg har kjøpt inn el-tester og skal bruke det for første gang. Har også begynt å drikke grapefruktjuice (selv om det smaker så forferdelig at jeg tar det fra shotglass:hilarious:).
 
Sniktitter litt her jeg. Vet ikke helt hvilken ikm gruppe jeg kommer til å falle inn i enda, siden TR ikke meldte seg etter sist pp, men med sikkerhet ikke er gravid (tatt serum hcg som er negativ og vært hos gynekolog, med normale funn) men slenger meg med her inntil videre, da jeg spottet litt noen dager før TR skulle komme og det kan ha vært "blødningen" den mnd.


Mammaentil1- 31 år - pp2 - b2 - el ? - ikm 16/9 ? =)
 
Noen som skal gjøre noe annerledes for å prøve å få det til å klaffe denne mnd? :happy:
Jeg har kjøpt inn el-tester og skal bruke det for første gang. Har også begynt å drikke grapefruktjuice (selv om det smaker så forferdelig at jeg tar det fra shotglass:hilarious:).
Har kjøpt inn digitale el-test, vet det klaffet på det sist. Men tror og det kan være fint for meg å få bedre oversikt over når jeg har el, selv om syklusen min nesten alltid har vært veldig stabil :)
 
Jeg vet ikke, men kan jeg legge meg inn her? Har ikm i morgen, men er sikker på at den kommer, så neste er 22 sept, altså denne ukestråden? Må bare spørre først, så skriver jeg ned infoen :)
 
Jeg vet ikke, men kan jeg legge meg inn her? Har ikm i morgen, men er sikker på at den kommer, så neste er 22 sept, altså denne ukestråden? Må bare spørre først, så skriver jeg ned infoen :)
Kan ikke tro annet enn at det skal gå fint :happy: Så får du heller si ifra hvis tr holder seg unna :D
 
Noen som skal gjøre noe annerledes for å prøve å få det til å klaffe denne mnd? :happy:
Jeg har kjøpt inn el-tester og skal bruke det for første gang. Har også begynt å drikke grapefruktjuice (selv om det smaker så forferdelig at jeg tar det fra shotglass:hilarious:).
Har hatt noen sykluser uten å ha gjort noe som helst, så nå tenkte jeg å bruke opp de siste el-testene mine, og kartlegge el-slim og livmortappen. Begynte idag, CD11, forventer el CD16 :)
 
Noen som skal gjøre noe annerledes for å prøve å få det til å klaffe denne mnd? :happy:
Jeg har kjøpt inn el-tester og skal bruke det for første gang. Har også begynt å drikke grapefruktjuice (selv om det smaker så forferdelig at jeg tar det fra shotglass:hilarious:).
Annerledes og annerledes, jeg tar akkurat det samme som forrige pp.
Letrozol og ovitrelle etterpå :) dytter litt på naturen og håper på det beste.
 
Cometkiddd - PP7 - B1 - el ca 08.08 - ikm 22.08

Håper det går denne gangen, begynner allerede bli veldig utålmodig.
 
Her tar vi flere eltester enn forrige gang, fordi forrige gang bommet vi med to dager.... Så skal være heeelt sikker på når vi må legge aksjer! Ellers tar jeg b vitaminer for å stabilisere syklus litt
 
Endelig er tr over. Wohoo :D På mandag skal jeg begynne å teste etter el. Må lese meg litt opp ang det tror jeg, for det er endel år siden jeg sist brukte noe sånt :)
 
Håper jeg kan overraske kjæresten med en positiv test hvor det står gravid på bursdagen hans!
Det er dagen før ikm så håpehåpe :D spennende dager fremover med el neste helg.
 
Lurer på om jeg ikke havner i denne gruppa likevel jeg... TR dukker jo ikke opp, og negativ test på torsdag (blodprøve )... var hos gynekolog samme dag, som trodde den kom innen ikke lang tid, men foreløpig ikke meldt ankomst. Ellers så alt normalt og fint ut. 13 dager over antatt ikm .... rart.
 
Lady_Z - PP2 (etter pause) - B3 - EL usikker - IKM 17/9
 
Første ordentlige pp er i gang! nærmer seg EL, selvom det er tegn på at det kan ha vært. Men får følge med på FF, og jeg har kjøpt EL-test fra CB. Fikk lite utslag på eltest, sist den gangen jeg ble gravid. Så kan være stor sjangs for at jeg ikke rekker toppen:p
 
Med influensalignende symptomer og en sliten kropp er det store sannsynligheter for at denne PPen utgår :yuck: Forhåpentligvis er formen mye bedre torsdag - lørdag når eggløsningen inntreffer. Blir vell pliktsex likevel selv om jeg kanskje enda er syk:p Så typisk :(
 
Back
Topp