Bruker du buff?

Nei, men eldste elsker det :) Jeg får panikk av å ha sånne ting rundt halsen :/

Selv bruker jeg det oå jobb men ikke hjemme.
Ikke så mye, men jeg har en og bruker innimellom. Mannen bruker døgnet rundt når ha er forkjølet/halsbetennelse , en i ull.

Ja, ganske mye, foretrekker det over skjerf :) Har både tynne og tykke.

Ja. Heller buff enn skjerf. Har noen jeg har bestilt ekstra fra USA. Misliker sterkt skjerf da.

Ja, ganske ofte når det er kjølig.

Bruker helst skjerf. Synes brystet blir så nakent uten noe der.

Yngste bruker buff, eldste ingenting. Han hater det.. Men brukt før.

Sånne tynne polyestergreier? Nei! Klamt og ekkelt, og absolutt ikke varmende. Bruker store skjerf, eller strikket hals.

Sånne tynne polyestergreier? Nei! Klamt og ekkelt, og absolutt ikke varmende. Bruker store skjerf, eller strikket hals.

Får uten polyester og da, både tynne og tykkere :) Har en superdigg tykk i ull fra nøstebarn som er for varm når det ikke er mange minus, og to stk i ullfrotte fra Forsvaret, en halvtykk og en tynn. Guttungen har en i ull fra Polarn o pyret :)

Nei, kun skjerf :)

Nei, må ha skjerf , mye finere også. Hender en sjelden gang jeg tar på om vi skal ake eller båle i skogen, da er ikke skjerf så praktisk.

Brukte det hele tiden når jeg kjørte aktivt på motorsykkel:) litt tjukkere buff.

Nei, må ha skjerf , mye finere også. Hender en sjelden gang jeg tar på om vi skal ake eller båle i skogen, da er ikke skjerf så praktisk.

Brukte det hele tiden når jeg kjørte aktivt på motorsykkel:) litt tjukkere buff.
Skjerf synes jeg er upraktisk så det bruker jeg aldri.

Back
Topp