Bruker du buff?

Bruker det på tur og når jeg har vondt i halsen, aldri ellers

Skjerf synes jeg er upraktisk så det bruker jeg aldri.
Ja ,det er det i skævven , men når man skal pynte seg litt , så blir det skjerf , dekker bedre enn buffen opp over øra og nesa . I allefall de store skjerf jeg har. Ellers hater jeg skjerf.

Kun til utendørstrening eller aktiviteter om høsten og vinteren, foretrekker skjerf siden det varmer mer. *frossenpinne*

Ja, i ull, men mest på trening. Ellers bruker jeg som oftest ullskjerf da jeg synes det er penere.

Er ikke så glad i å ha noe rundt halsen. Men på de kaldeste dagene så bruker jeg det ja. Særlig hvis vi er ute å gjør ting. Er vi bare ute å gjør hverdagslige ting så bruker jeg skjerf. Går vi turer eller er mer aktive så bruker jeg buff/hals fordi det sitter bedre :p

Hva er Buff ?

Sånn rund tube til å ha rundt halsen eller på hodet. Ungene får dem nærmest kastet etter seg (ikke i ull, sånne syntetiske) med allverdens logoer på fotballturneringer etc, og vi voksne har kjøpt gode i ull på sportsbutikken.

Nei, men har noen gode og brede pannebånd i ull som jeg bruker litt som buff når jeg går tur.

Bruker buff på skiturer og hvis jeg skal på lengre fjelltur hvor det er behov for det. Bruker skjerf til vanlig.

Sånn rund tube til å ha rundt halsen eller på hodet. Ungene får dem nærmest kastet etter seg (ikke i ull, sånne syntetiske) med allverdens logoer på fotballturneringer etc, og vi voksne har kjøpt gode i ull på sportsbutikken.
Takk for info! :thumleft

Bruker de av ull :-) veldig mye på høst/vinter. Syns det er mye bedre enn å ha jakker kneppa igjen helt oppi halsen.

Ikke så mye, men jeg har en og bruker innimellom. Mannen bruker døgnet rundt når ha er forkjølet/halsbetennelse , en i ull.

Samme her, døgnet rundt når jeg er forkjøla. Ikke så mye ellers da, bare på skitur, skogtur når det er skikkelig kaldt.

Ja, når jeg går tur på vinteren

Samme her, døgnet rundt når jeg er forkjøla. Ikke så mye ellers da, bare på skitur, skogtur når det er skikkelig kaldt.
Har en kollega med buff nå. På jobb altså, inne på kontor. Forkjøla. Så det er nok flere som gjør det.

Min brukes ellers når jeg er ute når det er kaldt.

Har en kollega med buff nå. På jobb altså, inne på kontor. Forkjøla. Så det er nok flere som gjør det.

Min brukes ellers når jeg er ute når det er kaldt.

Ja, det med døgnet rundt gjelder helst hvis jeg er hjemme, sover alltid med biffen ved sår hals osv :p utenfor huset blir det oftere skjerf, sånn utenom da aktiviteter i skog hvor turoutfiten er på.

Ja, både på jobb og hjemme. Svigermor har strikket to til meg som jeg elsker. De er både fine og gode på, akkurat passe vide.

Back
Topp