Bruker det på tur og når jeg har vondt i halsen, aldri ellers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ,det er det i skævven , men når man skal pynte seg litt , så blir det skjerf , dekker bedre enn buffen opp over øra og nesa . I allefall de store skjerf jeg har. Ellers hater jeg skjerf.Skjerf synes jeg er upraktisk så det bruker jeg aldri.
Hva er Buff ?Selv bruker jeg det oå jobb men ikke hjemme.
Hva er Buff ?
Takk for info!Sånn rund tube til å ha rundt halsen eller på hodet. Ungene får dem nærmest kastet etter seg (ikke i ull, sånne syntetiske) med allverdens logoer på fotballturneringer etc, og vi voksne har kjøpt gode i ull på sportsbutikken.
Ikke så mye, men jeg har en og bruker innimellom. Mannen bruker døgnet rundt når ha er forkjølet/halsbetennelse , en i ull.
Har en kollega med buff nå. På jobb altså, inne på kontor. Forkjøla. Så det er nok flere som gjør det.Samme her, døgnet rundt når jeg er forkjøla. Ikke så mye ellers da, bare på skitur, skogtur når det er skikkelig kaldt.
Har en kollega med buff nå. På jobb altså, inne på kontor. Forkjøla. Så det er nok flere som gjør det.
Min brukes ellers når jeg er ute når det er kaldt.