August

Hvor lang tid tok det fra dere var på ul til uttak? Skal ha ul tirsdag og har ikke fått så mye info om hva som skjer videre :rolleyes: Har vært litt vanskelig å få kontakt med klinikken de siste dagene..

Hvor lang tid tok det fra dere var på ul til uttak? Skal ha ul tirsdag og har ikke fått så mye info om hva som skjer videre :rolleyes: Har vært litt vanskelig å få kontakt med klinikken de siste dagene..
Jeg hadde u.l fredag, satte eggløsningssprøyte søndag og utak tirsdag. Vil tro du får beskjed etter ultralyd ut fra hvordan eggene dine ser ut:)

Første gang hadde jeg UL 8 dager etter mensstart og uttak 12 dager etter (altså 4 dager etter UL). Andre gang var FER med UL 9 dager etter mensstart og eggløsning 14 dager etter.

Da ble forsøket avbrutt, ingen egg befruktet. :( Nok engang. Bare å komme seg videre og se fremover.

Jeg fikk inntrykk på telefonen idag at vi bare har ett forsøk igjen i det offentlige, selv om dette var 3 runde med ICSI, uten å ha satt inn egg. Noen som vet hvordan det fungerer? Trodde at det var kun hvis du får innsett at det telte som ett forsøk.
Vi har fått oppfølgingstime i september så regner med vi får vite mer da.

Det telles kun som forsøk ved innsett ja. Klem til deg:Heartred Men de kan nok sette begrensninger selv på hvor mange de ønsker å prøve om det er mange avbrutt

Takk for gode ord. Jeg arbeider i barnehage og det er tøft. Vurderer selv å dra til legen i morgen, men føler meg litt egoistisk. Og vet ikke hvordan jeg eventuelt skal legge det frem for legen:sorry:

Det syns jeg ikke du skal føle. Dette er en ekstremt føelsemessig reise og det er viktig å ta vare på seg selv oppi den.:Heartred

Bare en liten takkemelding til alle her inne; tusen takk for at dere kommer med oppmuntrende ord selv om vi alle står i en vanskelig situasjon. Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært hadde det ikke vært pga dere og dette forumet :Heartred ønsker dere alle en riktig fin helg:love2

Da ble forsøket avbrutt, ingen egg befruktet. :( Nok engang. Bare å komme seg videre og se fremover.

Jeg fikk inntrykk på telefonen idag at vi bare har ett forsøk igjen i det offentlige, selv om dette var 3 runde med ICSI, uten å ha satt inn egg. Noen som vet hvordan det fungerer? Trodde at det var kun hvis du får innsett at det telte som ett forsøk.
Ånei, så leit!:sorry:
Trodde et forsøk kun var tellende hvis man fikk innsett jeg.. Men har ikke peiling.. Håper dere får god hjelp til neste forsøk! Stor klem:Heartred

Ånei :( Nå ble jeg lei meg. September er heldigvis ikke lenge til! Håper dere får noen gode svar da. Stor klem til deg! Håper dere kan å finne på noe fint å gjøre sammen i helgen. :Heartred:Heartred:Heartred

Har en del smerter så fikk en time hos gyn. Grenseland til overstimulert. Ny kontroll til mandag. Auch :confused: så ikke helt topp :oops: drikke greit og aktivitet. Ble ikke satt på noe blodfortynnende enda da. Hvordan ef ddh med defd andre?

Har en del smerter så fikk en time hos gyn. Grenseland til overstimulert. Ny kontroll til mandag. Auch :confused: så ikke helt topp :oops: drikke greit og aktivitet. Ble ikke satt på noe blodfortynnende enda da. Hvordan ef ddh med defd andre?
God bedring! Håper du slipper med skrekken.

Jeg hadde en del symptomer på graviditet tidlig, nå er det ingenting. Men slike bølger har det gått i før også, så satser på at det ikke betyr noe.

Huff, stakkars deg! Håper det går fort over!:Heartred
Her merkes det ikke så mye annet enn ømme pupper og litt stikninger i ny og ne..

Jeg har fremdeles veldig magesmerte innimellom, den kommer å går og opptrer som mageknip. Men har regnet med at det er forstoppelse for det har jeg, går det ann å bli overstimulert med lav amh (6,4) og 8 eggposer ut (hvorav 4 egg)? Jeg hadde veldig høye doser, men vet samtidig at forstoppelse også er smertefult. Hvilken symptomer hadde du?

Går allerede på klexane for å bedre sjansen for vellykket svangerskap, tror jeg. Spurte aldri hvorfor.

Oh lord, disse rugedagene går saaaakte! :wideyed:
Og jeg som har bestemt meg for å ikke teste før testdag om 10 dager. Spørs om jeg klarer det :p

Back
Topp