TakkTrodde jeg klarte meg bra, men natt til i går gikk det opp at dette er så vanskelig. Så ble egenmelding fra jobb, føler meg sååå teit. Har en sjef som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner, tenker bare på seg selv og hva som er best for han. Så kjente jeg trengte dagen i går. Går heldigvis litt bedre nå. Satser på mensen kommer før tiden denne gang
![]()
Jeg synes ikke du skal føle deg teit! Jeg bare gråt og gråt og gråt da vårt forsøk ble avbrutt, og er sykemeldt hele uka. Det er viktig å se framover, men også viktig å gi seg selv litt rom og tid

Trodde jeg klarte meg bra, men natt til i går gikk det opp at dette er så vanskelig. Så ble egenmelding fra jobb, føler meg sååå teit. Har en sjef som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner, tenker bare på seg selv og hva som er best for han. Så kjente jeg trengte dagen i går. Går heldigvis litt bedre nå. Satser på mensen kommer før tiden denne gang
Hjelper ikke akkurat på en mage som er stinn av hormoner og enorme eggstokker.. Flere som har hatt det på samme måte? Jeg tror jeg skylder på den Oxynorm-tabletten, det er visst ganske vanlig har jeg skjønt..

men oxynorm hjelper jo heller ikke på fordøyelsen nei