Jentesex, utroskap?

babysyyyk

Forelsket i forumet
hva tenker deres kjæreste om tanken på at du har sex med en annen jente?

Lurer bare fordi min sier det er superdigg og tenke på og at jeg lett hadde fått lov:)
så da lurer jeg på hvordan grensa er for andre, da jeg er så syyykt keen på ei som jeg har møtt gjennom ei venninne. men ho har type. Har hinta litt på at jeg syns ho er helt sinnsykt deilig og at jeg blir kåt av ho når vi er ute
 
Jeg hadde sett på det som utroskap, og det tror jeg mannen her også ikke hadde syns noe om.

Men det viktigste er jo at dere i forholdet er enige om hvor grensen går
 
Det ville blitt helt rart for meg om mannen plutselig ville ha seg med en annen mann.
 
Utroskap i mitt hode. Og uaktuelt for meg at jeg skal gjøre det eller at han skal gjøre det
 
Takk for svar, er liksom så mange som sier st det er helt vanlig når jenter tenner på andre jenter:) jeg kunne heller aldri latt gubben ligge med en annen mann men siden han sier jeg får lov og kose meg med andre jenter er dette noe jeg virkelig har begynt og tenne på tanken av. Kan si at jeg kun er biseksuell da jeg kan tenne på kvinner men kunne aldri vert kjæreste med en jente. Da hadde jeg savnet en mann
 
Har han sagt at du får lov så er det ikke utroskap. Kanskje greit å dobbeltsjekke med han før du eventuelt gjør det, sånn at du vet at det ikke bare er fantasier han ikke egentlig tror vil skje.
 
Har han sagt at du får lov så er det ikke utroskap. Kanskje greit å dobbeltsjekke med han før du eventuelt gjør det, sånn at du vet at det ikke bare er fantasier han ikke egentlig tror vil skje.
Men jeg aner ho ikke om det vil skje heller da. Veit komikkens helt hva ho tenker om dette for ho sier ikke stort om det
 
Men jeg aner ho ikke om det vil skje heller da. Veit komikkens helt hva ho tenker om dette for ho sier ikke stort om det

Nei, men skulle du få et svar, eller møte andre du kunne tenke deg å prøve med så er det jo lurt å ta den praten da :)
 
Vi har hatt en deal hele veien på at jeg får kline og klå litt, men blir det mer så må frøkna inviteres med hjem :)
 
Nei, men skulle du få et svar, eller møte andre du kunne tenke deg å prøve med så er det jo lurt å ta den praten da :)
Ja det er sant. Håper bare jeg får tid til det da hvis muligheten plutselig byr seg.... men da har han jo sagt at han vil det så det kan jo egentlig ikke gjøre noe
 
Vi har hatt en deal hele veien på at jeg får kline og klå litt, men blir det mer så må frøkna inviteres med hjem :)
Hørtes ut som en grei deal det da, så lenge ho vil være med da
 
Hørtes ut som en grei deal det da, så lenge ho vil være med da
Vil ho ikke være med så blir det ikke noe uansett :p

Altså, har fortsatt ikke skjedd på 12år, så er ganske rolig på det :)
Hadde litt småklining i en fadderuke, men ble ikke noe mer enn det :)
 
Totalt aktuelt her.

Er det bare jeg som mistenker noen baktanker her med at det er "greit" for typen?
 
Her i gården regnes det som utroskap, uansett hvilket kjønn det er snakk om. Helt uaktuelt.
 
Jeg ville ikke hatt sex med en annen (mann eller dame) uten at jeg hadde satt meg ned ordentlig med mannen og snakket om det :) Hadde han sagt at han ville synes det er helt greit at jeg ligger med en annen måtte vi tatt en skikkelig prat om at han faktisk mener det hvis anledningen skulle by seg :)

Mye kan sies i kampens hete eller som fleip fordi man ikke tror det kan være en reell mulighet, så jeg tenker GOD kommunikasjon er viktig!

(sier ikke at det er aktuelt, men om det skulle vært det)
 
Jeg tenker at det får være opp til hver enkelt par å definere hva som er ok og ikke.

For min del er det utroskap. Jeg har ikke spurt mannen hva han synes, da det ikke har vært aktuelt.
 
Back
Topp