Håpetpååbli4
Flørter med forumet
Takk!! Ååååå da holder jeg ikke på å bli gal får ta en ny med morgenurin i morraSkimter noe der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!! Ååååå da holder jeg ikke på å bli gal får ta en ny med morgenurin i morraSkimter noe der!
Skimter noeTrenger ekstra øyer er det noen som ser en svaaaaaak strek?
Ser strekenHva tenker dere om denne? Den øverste ble tatt tidligere idag, der er streken så svak at den ligner mer på en skygge.
Men den jeg tok nå i kveld er rosa? Nå som tiden har gått ut så vises streken mye mindre, må nesten stirre på testen for å se
Vis vedlegget 306706
Da skjønner jeg. Har nok ikke gått veien denne gangenDet er mer de andre trådene/innleggene mine jeg tenkte påHar hatt streker siden 7 august eller noe. Av og på. I dag var streken nesten ikke synlig igjen. Tok HCG på tirsdag, da var den på 24. Skal måle igjen i dag, håper den er under 5.
![]()
Øverste på søndag, midten på mandag, nederste i dag
![]()
Som man kan se har det gått veldig opp og ned, av og på![]()
Skimter en strekTestet på morgen urin tirsdag 27 august. Tror jeg er 7-8 dpo. Fikk mens 6 august.
Ut ifra min og Flo appen så var el 19/20 august.
Fikk også en liten rosa blødning(kun på papiret) kan dette være festeblødning?
Ser dere strek på testen min? Selv ser jeg en svak rosa strek, tenkte jeg skulle vente 2 dager før jeg tar en annen type test.
Håper spiren sitter denne gangen, 1 år siden jeg mistet og ikke hatt antydning til strek før nå.
Skimter noeTrenger ekstra øyer er det noen som ser en svaaaaaak strek?
Ser ikkje strek på Cb sinNå ble jeg skikkelig skuffet! Den øverste er fra i går på morgenen, og den nederste er fra i dag. Begge har sensitivitet på 10. Ikm i morgen. Vis vedlegget 306721 Vis vedlegget 306720
Skimter noeHva tenker dere om denne? Den øverste ble tatt tidligere idag, der er streken så svak at den ligner mer på en skygge.
Men den jeg tok nå i kveld er rosa? Nå som tiden har gått ut så vises streken mye mindre, må nesten stirre på testen for å se
Vis vedlegget 306706
Skimter noe svaktTestet på morgen urin tirsdag 27 august. Tror jeg er 7-8 dpo. Fikk mens 6 august.
Ser dere strek på testen min? Selv ser jeg en svak rosa strek, tenkte jeg skulle vente 2 dager før jeg tar en annen type test.
Håper spiren sitter denne gangen, 1 år siden jeg mistet og ikke hatt antydning til strek før nå.
Ser strekTestet på morgen urin tirsdag 27 august. Tror jeg er 7-8 dpo. Fikk mens 6 august.
Skimter streker, men ikke om de har fargeDagens blir ikke mye klokere i dag heller. Skimter strekene før tia har gått ut men strekene er sterkere etter de har tørket. Er farge på de også. Hva tror dere? Er maks 7-8 dpo men kan være eggløsning kom tidligere....
Skimter strek. Håper det er noe på gangVis vedlegget 306792 Vis vedlegget 306793
Hva tror dere? Øverste fra i formiddag, nederste fra nå i kveld.
Vis vedlegget 306792 Vis vedlegget 306793
Hva tror dere? Øverste fra i formiddag, nederste fra nå i kveld.