Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så ble jeg sykemeldt fra jobben etter ferien, så da måtte jeg fortelle sjefen også ganske tidlig. Og barna fikk vite det tidlig siden de trengte å vite hvorfor jeg plutselig ble så dårlig..Fem konfirmasjoner! Det hørtes slitsomt ut, gravid eller ei!Jeg husker jeg delte veldig tidlig med jobb og familie. Jeg var så sinnsvakt dårlig og trøtt. Dessuten skulle vi i ikke mindre en 5 konfirmasjoner den mnd jeg fant det ut. Sendte det vel på facebook i uke 15 tror jeg.

Jeg har delt med tre stykker som jeg vet holder tett. Og det er veldig deilig! Da kan jeg snakke med noen fler enn mannen. Både jeg, mannen og venninne mine jobber på samme plass, så da kan jeg klage litt om elever som har på parfyme i klasserommet og sånn til dem, og de skjønner greia.Sniker litt, sist svangersksp ville jeg ikke si noe før uke 12, dette angrer jeg på nå. For i uke 8 gikk det galt,og det endte med SA, men da hadde jeg ingen andre enn sambo å dele "sorgen" med. Så skulle sånn sett ønske vi fortalte det tidligere..
Så sinnsykt også det. Og med kvalmen i full fyr. Så trengte jeg allierte til å mekke unnskyldningerFem konfirmasjoner! Det hørtes slitsomt ut, gravid eller ei!![]()