Resultat av innveiing

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er tallene klare

Rødt lag, innveid totalt 751,6 kg, de er 8 stykker som har levert vekt og er med videre.

Gult lag, innveid totalt 872,8 kg, de er 9 stykker som har levert vekt og er med videre

Grønt lag, innveid totalt 712,5 kg. De er 8 stykker som har levert vekt og er med videre

Blått lag, innveid totalt 506,3 kg. De er 6 stykker som har levert vekt og er med videre

Totalt mistet vi 6 deltagere som ikke leverte vekt første omgang
Soskenlykke på rødt, Prøveliten på gult, seawave på grønt og daydream, Jimsik og Mammaatil1 på blått
 
Hvordan blir det nå som lagene er så ujevne? Siden grønt lag mistet så mange, så er jo vi ni og de ikke flere enn seks.
 
Blå er seks og de andre er 8 eller 9

Det er uansett prosentvis nedgang som teller, så det går bra med ujevne lag, når et lag min mindre enn 4 slås de sammen eller deles på andre lag. I etterpåklokskap ser jeg at vi er så få at tre lag hadde vært nok
 
Blå er seks og de andre er 8 eller 9

Det er uansett prosentvis nedgang som teller, så det går bra med ujevne lag, når et lag min mindre enn 4 slås de sammen eller deles på andre lag. I etterpåklokskap ser jeg at vi er så få at tre lag hadde vært nok

Aha! Visste det var prosentvis, men ikke det med sammenslåingen:happy:
 
Da er tallene klare

Rødt lag, innveid totalt 751,6 kg, de er 8 stykker som har levert vekt og er med videre.

Gult lag, innveid totalt 872,8 kg, de er 9 stykker som har levert vekt og er med videre

Grønt lag, innveid totalt 712,5 kg. De er 8 stykker som har levert vekt og er med videre

Blått lag, innveid totalt 506,3 kg. De er 6 stykker som har levert vekt og er med videre

Totalt mistet vi 6 deltagere som ikke leverte vekt første omgang
Soskenlykke på rødt, Prøveliten på gult, seawave på grønt og daydream, Jimsik og Mammaatil1 på blått

Både jeg og Daydream veide oss inn innen den "utsatte° fristen? Får vi ikke være med likevel?
 
Både jeg og Daydream veide oss inn innen den "utsatte° fristen? Får vi ikke være med likevel?
Det får dere selvfølgelig :) Hovedinnlegget ble skrevet på fredagen.
 
EDIT: skrev på feil tråd


Jeg synes faktisk at du Sara skal få komme inn igjen på laget ditt, med tanke på at det er så få på noen lag. Og jeg tenker at vi klarer å tilpasse oss såpass at om det er ønskelig å lage det til kun 3 lag så er det helt OK for sikkert de fleste her. Vi har jo nettopp begynt og synd om det at noen dropper ut skal ødelegge hele slankekrigen for høsten ved at det blir for ujevne lag så tidlig.

En ny start i form av at det blir nye lag, og en ny første utfordring (men kanskje en litt annen) fungerer helt fint for meg!
 
Back
Topp