Endelig 1 dpo, temphoppet kom i dag![]()
Da følger vi hverandre, jeg er også 1 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig 1 dpo, temphoppet kom i dag![]()
Så kjekt daDa følger vi hverandre, jeg er også 1 dpo![]()
Så kjekt daNår starter du testinga?
Egget har nok ikke løsnet før du får positiv test så EL smertene i går kan være fordi egget gjør seg klar til å slippe. Man kan få EL smerter før, under og/eller etter EL.
Å teste på kvelden har ingenting å si. LH øker utover dagen så når man tester med strimler så er det anbefalt å teste senere på dagen. Dette varierer jo fra person til person selvfølgelig.
Tenker å måle med strimmeltest for å se hvor lang LH-topp jeg har.
Da virker det iallefall som at dette er riktig ikm-gruppe for meg 
Jeg er også 1 dpo idag. Gøy at vi er mange som fikk EL samtidigNå begynner de lange ventedagene..
![]()
Nå var el-test nesten helt blenda så jeg har nok hatt el i natt eller i dag. Så da er det bare å krysse alt vi har for at det klaffer. Litt skuffa over at all den hostesaften og grapefruktjuicen(+ekstrakten) ikke ga meg noe synlig el-slim![]()

Jeg lærer noe hver dag her inneDa var det sikkert EL-smerter i forbindelse med at egget gjorde seg klar til å slippe da
Oppdatert: tok forresten den øverste testen i går kveld og den nederste i dag tidlig . (I tillegg til monitor).
CD 16 her, jeg pleier å ha sen EL. Testet for første gang i dag. Absolutt negativ, men tror kanskje sterk nok til at noe er på gang. Forventer EL ila de neste 2-4 dagene. Med en noe kort lutealfase blir det i så fall IKM ca midt i uke 36. Spennende!

Samme her. Jeg håper også at det er noe langt inni der som hjelperSamme her! Har drukket Solvipect, grapefruktjuice og grapefruktkjerneekstrakt uten å få el-slim denne pp også.. Begynner å bli temmelig lei av det. Men håper det ligger mye innvendig som hjelper på![]()

Jeg er også 1 dpo idag![]()
Så kjekt at vi er flere som ligger likt i løypaJeg er også 1 dpo idag. Gøy at vi er mange som fikk EL samtidigNå begynner de lange ventedagene..
![]()
Her blir det også 10dpo. Spennende dager fremoverJammen ikke sikker.. håper å holde meg til 10 dpo. Vi prøver egentlig ikke denne mnd, men hoppet i høyet den kvelden EL-test var positiv. Passer ikke optimalt med pos test denne perioden uansett, så vil bare komme meg over i neste pp![]()
Har lært mye her inne selv.Jeg lærer noe hver dag her inneDa var det sikkert EL-smerter i forbindelse med at egget gjorde seg klar til å slippe da
Oppdatert: tok forresten den øverste testen i går kveld og den nederste i dag tidlig . (I tillegg til monitor).