August

Ja, jeg venter med å teste til testdag :) Ved tidligere innsett så har jeg begynt å teste tidligere. Jeg synes det egentlig er tøffere psykisk enn å vente til testdagen. Er den negativ på testdagen så tester jeg to dager etter den, og deretter ferdig med testing. Det er info jeg har fått fra klinikken. Men jeg forstår det du mener :) Har du satt inn nå?
Satt inn i dag klokka 11:10. Jeg fikk testdag 28.08. Bare 9 dager etter innsett det. 16 dager etter var sent syntes jeg.

Nå har jeg vært på ultralydundersøkelse igjen, og det blir uttak på fredag! Stimulering i dag og i morgen, ovitrelle på onsdag. Det blir da 12 dager med stimulering totalt. Har bestemt meg for å ikke være redd og nervøs for egguttaket, og så får vi se om viljestyrken holder eller ikke! Det nærmer seg iallefall!
Håper du får som mitt uttak. Det var virkelig ikke noe å være engstelig for. Jeg dro rett på jobb etterpå.

Ikke lenge igjen det! :) spennende tider. Er det første uttaket ditt?

Nei, det går fort det! Siste Bemfola i morgen! Det er første egguttak ja, så jeg aner jo ikke hva jeg går til. Er i utgangspunktet ganske nervøs. Men man får jo en hel cocktail med drugs, som sikkert hjelper på! Og så går det fort unna, sier de.

Jeg kjente heller ikke mye før den 9. Dagen med sprøyta. Var veldig usikker på om det ble noe egg, men det var det heldigvis. Kjente det godt i eggstokkene ved ultralyden. Kjenner enkelte tak innimellom i eggstokkene, men ikke direkte vondt. Har uttak i morgen
Lykke til i morgen!

Nei, det går fort det! Siste Bemfola i morgen! Det er første egguttak ja, så jeg aner jo ikke hva jeg går til. Er i utgangspunktet ganske nervøs. Men man får jo en hel cocktail med drugs, som sikkert hjelper på! Og så går det fort unna, sier de.
Var ganske nervøs mitt første uttak også. Men det var virkelig ingenting å grue seg til :hilarious:ble ganske dopet av cocktailen i 24 timer da :woot:

Var ganske nervøs mitt første uttak også. Men det var virkelig ingenting å grue seg til :hilarious:ble ganske dopet av cocktailen i 24 timer da :woot:
Cocktail? Jeg fikk en oxynorm som gjorde meg litt susete i et kvarter ca. Akkurat minuttene rundt betaling for forsøket:hilarious:

Satt inn i dag klokka 11:10. Jeg fikk testdag 28.08. Bare 9 dager etter innsett det. 16 dager etter var sent syntes jeg.
Oj, ja det var litt forskjell... Så rart... Men fikk du satt inn todagers? Det gjorde jeg. Kanskje det har noe med det å gjøre dersom du har satt inn blasto?
Så gøy at du har satt inn i dag :happy: Masse lykke til! :)

Oj, ja det var litt forskjell... Så rart... Men fikk du satt inn todagers? Det gjorde jeg. Kanskje det har noe med det å gjøre dersom du har satt inn blasto?
Så gøy at du har satt inn i dag :happy: Masse lykke til! :)
Satt inn blasto, ja, men blasto + 9 dager er 14dpo, todagers + 16 er 18 dpo:bookworm:

34 minutter til ovitrelle skal settes. Er så oppblåst og øm der nede .. Er så redd for at eggløsning skjer nå og at jeg får avbrutt på uttak på onsdag. Gud, så mye rart man tenker når man er midt oppi dette her.. :facepalm::nailbiting::sorry:

34 minutter til ovitrelle skal settes. Er så oppblåst og øm der nede .. Er så redd for at eggløsning skjer nå og at jeg får avbrutt på uttak på onsdag. Gud, så mye rart man tenker når man er midt oppi dette her.. :facepalm::nailbiting::sorry:
Akkurat det går vel som regel veldig bra. Den mest vanlige «feilen» er at noen av de befruktede eggene utvikler saeg dårlig eller det ikke fester seg ordentlig etter innsett vil jeg tro. Men det er 100 ting man ikke har kontroll på. Kan bli nervevrak av mindre.

Jeg tror det er veldig, veldig uvanlig, men akkurat det ble jeg også redd for, etter jeg leste at det kunne skje. Har ikke skjedd meg før, så tenker det er lite sannsynlig sånn sett også. Har uttak senere denne gangen, og begynte derfor å tenke på det. Huff! Det skulle vært mulig å skru av en bryter, å ikke tenke så mye! Lykke til på onsdag! Tviler på det blir avbrutt. Jeg har uttak dagen etter.

Jeg har bare god erfaring med uttak. Masse lykke til! :Heartred

Jeg tror det er veldig, veldig uvanlig, men akkurat det ble jeg også redd for, etter jeg leste at det kunne skje. Har ikke skjedd meg før, så tenker det er lite sannsynlig sånn sett også. Har uttak senere denne gangen, og begynte derfor å tenke på det. Huff! Det skulle vært mulig å skru av en bryter, å ikke tenke så mye! Lykke til på onsdag! Tviler på det blir avbrutt. Jeg har uttak dagen etter.
Leste akkuratt om ei som fikk avbrutt siden eggløsningen hadde vært. Og da begynte tankene å surre side ejg har yatt sykt mye eggløsningslim også plutselig i går var det ingen ting. Meeeen, dobesøket før jeg la meg så var det tilbake og i dag også, så da puster jeg litt lettere. Ja, huff. Skulle kunne skrudd av alle tanker en får oppi det her. Satser på at det går bra. Deilig med sprøytefri i dag. Yey! Må ta med alle positive ting før de grusomme 2 ukene starter med venting og overtenking og leting etter symptomer. Lykke til med uttak på torsdag. :joyful::joyful::joyful:

Usj, i dag sløste jeg bort en bitteliten skvett Fyremadel da jeg skulle ta bort ei luftboble i sprøyta, og så piplet det i tillegg ut et par dråper av låret etter at jeg hadde satt sprøyta. :wtf: Det er ikke store mengder som har gått til spille altså, men tror dere det går bra? Håper jeg ikke føkker opp alt nå, siste dag med stimulering!

Last edited:
Leste akkuratt om ei som fikk avbrutt siden eggløsningen hadde vært. Og da begynte tankene å surre side ejg har yatt sykt mye eggløsningslim også plutselig i går var det ingen ting. Meeeen, dobesøket før jeg la meg så var det tilbake og i dag også, så da puster jeg litt lettere. Ja, huff. Skulle kunne skrudd av alle tanker en får oppi det her. Satser på at det går bra. Deilig med sprøytefri i dag. Yey! Må ta med alle positive ting før de grusomme 2 ukene starter med venting og overtenking og leting etter symptomer. Lykke til med uttak på torsdag. :joyful::joyful::joyful:

Fort gjort å bli litt overnervøs når man holder på med det her - ref også mitt siste innlegg:D
Vi får satse på at alt går bra, og heller bruke tid på å legge en lur strategi for rugetiden! Jeg tenker det må være lurt å prøve å finne på noe å distrahere seg selv med. Male et rom eller noe :pMasse lykke til med uttak :)

Det går som regel bra, så det gjør det sikkert nå også:-) Jeg er litt rar på det med å vente på gravidtest. Overnervøs for alt fram til innsett, men etter innsett slapper jeg av og regner meg selv som gravid:smug:

Da er jeg ferdig med uttak, og det gikk fint. Hadde god effekt av premedikasjon og var ikke nervøs i det hele tatt. Fikk ut 21(!!!) egg og får ikke satt tilbake på fredag pga fare for overstimulering. Men det går fint og jeg er veldig fornøyd med så mange egg:) Nå blir det spennende å høre om hvor mange som ble befruktet. Evt om det blir befruktning. Må vente helt til mandag med mindre det går galt med alle. Alle blir lagt på frys!

Back
Topp