IKM uke 33

Jeg venter ikke mensen før søndag, men fikk tidlig tester i posten i Dag, bedt på fest i morgen sååå j svir av en test i morgen tidlig!:wideyed::shy:
Håper håper håper redd for skuffelse...
 
Tidlig test 12 dpo! Ser strek, men positiv eller ikke?
 

Vedlegg

  • B1F9594C-3C1E-4533-B09E-EF86F3A81A07.jpeg
    B1F9594C-3C1E-4533-B09E-EF86F3A81A07.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 90
Herregud er d mulig!!! Tør ikke stole helt på den. Men spørs om j bør finne på en god unnskyldning for å ikke dra på fest i kveld.
Sambo så også strek! :shy::shy::shy:
 
Du kan jo dra på fest selvom du er gravid da, bare ikke drikke

Neida, men det blir synlig at d er «noe». Får prøve å holde meg og ta en ny test i 18 tida :)
 
Du kan jo dra på fest selvom du er gravid da, bare ikke drikke

Neida, men det blir synlig at d er «noe». Får prøve å holde meg og ta en ny test i 18 tida :)
 
Appen sier at jeg uke fikk el før 13.08. Så da må jeg bytte ikm gruppe. Ikke løye tr ikke dukket op i dag.
 
Her har jeg begynt å spotte, tredje dagen på rad (brunlig utflod lignende). Men det er første dagen med rødt blod man skal regne som TR ja?
 
Tidlig test 12 dpo! Ser strek, men positiv eller ikke?
Denne vil jeg si er positiv:D hadde tatt en til senere i dag av et annet merke kanskje. Da får du det mer bekrefta!
 
Denne vil jeg si er positiv:D hadde tatt en til senere i dag av et annet merke kanskje. Da får du det mer bekrefta!

Ååh:woot: har andre merker, men ikke tidlig test. Har cb «pinne» men er først fra IKM den kan brukes vel? :shy:
 
Fortsatt ingen spotting eller blødninger 14dpo. Skal kjøpe en test til etter jobb. Tempen var veldig høy idag. Vanligvis synker den rundt 10dpo. Må bare forberede meg på skuffelse først (negativ for to dager siden på digital)
 
Back
Topp