Jeg temper litt til jegSkal man ikke slutte og tempe ved positiv test da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper litt til jegSkal man ikke slutte og tempe ved positiv test da?
Ingen av disse er positive.. men el er nok på vei![]()
Aaah, kanskje du har veldig kort el-topp da?Mine EL tester blir aldri helt positive. Plutselig dagen etter jeg har fått en slik test, så er den like negativ som den øverste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har fått en positiv EL test, men da var jeg gravid![]()

Ja, det må jo være noe slik. Men tenkte å ta i kveld rett før jeg legger meg, for den er altid sterkere på kvelden når jeg tar den i 8-9 tiden. Så skal vente lengst mulig nå bare for å se om det kan ligge noe i det.Aaah, kanskje du har veldig kort el-topp da?![]()
Husker fra tidligere at flere ble stressa av å tempe etter positiv test fordi de kom til et punkt når tempen falt uten at det var noe galt med svangerskapet. Husker ikke hvor langt ut det var daJeg temper litt til jeg![]()
Det kan nok stemmeJa, det må jo være noe slik. Men tenkte å ta i kveld rett før jeg legger meg, for den er altid sterkere på kvelden når jeg tar den i 8-9 tiden. Så skal vente lengst mulig nå bare for å se om det kan ligge noe i det.
Men er det ikke veldig negativt å ha kort? Forstår ikke helt egentlig.![]()
Det kan nok stemme. Tester vertfall til IKm i tilfelleHusker fra tidligere at flere ble stressa av å tempe etter positiv test fordi de kom til et punkt når tempen falt uten at det var noe galt med svangerskapet. Husker ikke hvor langt ut det var da
Tok to til, nå får jeg gi meg for i dag15 eller 16 DPO![]()

Den nederste er ikke ikke positiv enda, den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Og positiv el-test kommer 12-48 timer før el, så det er nok lurt å legge aksjer den dagen du får positiv el-test ogsåDen øverste for 3 dager siden, den under for 2 dager siden de nederste tok jeg igår.
Hadde sex igår, skal ha idag og i morgen, det skal vel holde det da?
Kan kanskje skimte et eller annet, men usikker på om det er strek eller skygge! Hvilken dpo er du?Omg! Er det strek jeg ser??
Kan kanskje skimte et eller annet, men usikker på om det er strek eller skygge! Hvilken dpo er du?![]()

Det sies det men jeg veit detta her går gale.Skal man ikke slutte og tempe ved positiv test da?
HURRANå er det hvertfall ingen tvil13 dpo i dag
![]()

Synest jeg skimter så vitt noeOmg! Er det strek jeg ser??
Litt sterkere i dag synest jeg da15 eller 16 DPO![]()
Har ikkje testa men tror det går feil veg. Synest jeg kjenner mens smerter.Har du testet denne morgenen da?
Noko dritt. Kanskje sterkare i morgonTok to til, nå får jeg gi meg for i dag![]()
Skimter noe15 eller 16 DPO
![]()
Den nederste er ikke ikke positiv enda, den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Og positiv el-test kommer 12-48 timer før el, så det er nok lurt å legge aksjer den dagen du får positiv el-test også![]()