• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss testetøser imellom

Ingen av disse er positive.. men el er nok på vei :)

Mine EL tester blir aldri helt positive. Plutselig dagen etter jeg har fått en slik test, så er den like negativ som den øverste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har fått en positiv EL test, men da var jeg gravid :P

Mine EL tester blir aldri helt positive. Plutselig dagen etter jeg har fått en slik test, så er den like negativ som den øverste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har fått en positiv EL test, men da var jeg gravid :p
Aaah, kanskje du har veldig kort el-topp da? :cat:

Aaah, kanskje du har veldig kort el-topp da? :cat:
Ja, det må jo være noe slik. Men tenkte å ta i kveld rett før jeg legger meg, for den er altid sterkere på kvelden når jeg tar den i 8-9 tiden. Så skal vente lengst mulig nå bare for å se om det kan ligge noe i det.

Men er det ikke veldig negativt å ha kort? Forstår ikke helt egentlig. :P

Jeg temper litt til jeg :)
Husker fra tidligere at flere ble stressa av å tempe etter positiv test fordi de kom til et punkt når tempen falt uten at det var noe galt med svangerskapet. Husker ikke hvor langt ut det var da

Ja, det må jo være noe slik. Men tenkte å ta i kveld rett før jeg legger meg, for den er altid sterkere på kvelden når jeg tar den i 8-9 tiden. Så skal vente lengst mulig nå bare for å se om det kan ligge noe i det.

Men er det ikke veldig negativt å ha kort? Forstår ikke helt egentlig. :p
Det kan nok stemme :) tror ikke det er noe negativt i det hele tatt. Er vel bare vanskeligere å finne toppen, men hvis du legger inn aksjer i god tid før og etter så er det bra!

Vedlegg

• 4A86E6E9-A7FE-4D5E-B9FC-298748E64861.jpeg
    4A86E6E9-A7FE-4D5E-B9FC-298748E64861.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 177
  • 0285BE83-0C6F-4A58-B950-06AD8783FDBF.jpeg
    0285BE83-0C6F-4A58-B950-06AD8783FDBF.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 173
Den øverste for 3 dager siden, den under for 2 dager siden de nederste tok jeg igår.
Hadde sex igår, skal ha idag og i morgen, det skal vel holde det da?
Den nederste er ikke ikke positiv enda, den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Og positiv el-test kommer 12-48 timer før el, så det er nok lurt å legge aksjer den dagen du får positiv el-test også :)

Kan kanskje skimte et eller annet, men usikker på om det er strek eller skygge! Hvilken dpo er du? :)

Nei det er det.. Slutta på pilla i starten av juli, med blødning rundt 10. juli - så aner ikke om jeg i det hele tatt har hatt el eller når ikm er, men har testet en del de siste 2 ukene og aldri fått strek innen tidsfristen tidligere :wideyed:

Den nederste er ikke ikke positiv enda, den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Og positiv el-test kommer 12-48 timer før el, så det er nok lurt å legge aksjer den dagen du får positiv el-test også :)

Mine EL tester blir aldri helt positive. Plutselig dagen etter jeg har fått en slik test, så er den like negativ som den øverste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har fått en positiv EL test i hele mitt liv, men da var jeg gravid :P Som noen her inne sa kan det være jeg får på natten og har kort. :) Jeg har EL slim, så jeg vet det er rundt el nå. Bruker bare dem som en pekepinn.

Back
Topp