Åååå tuusen takk for svaret, jeg stakk til legen og fikk konstantert at det ikke var livmoren men rett og slett skjedeveggen ja...Jeg visste ikke så mye om dette og skjønnte ingen verdens ting først, men når jeg hørte det så var jeg bare glad til at det ikke var livmoren som hadde løsnet

Ble helt fra meg da jeg oppdaget dette men når det først er sånn så er jeg relativt glad for at det bare er det og ikke livmoren sånn sett... Jeg ammer ja, så da kanskje jeg opplever bedring etter ammeslutt hvis dette kan henge sammen også
Utrolig godt å høre at kroppen er litt sånn henglsette etter fødsel. Det er jo egentlig noe jeg burde tenkt meg til men akkurat når man står oppi det selv der og da så føler man seg så alene og litt redd når disse uvante forandringene forekommer

Derfor var det veldig deilig å lese dette og andre innlegg her som beroliget meg med at kroppen trenger litt tid på komme seg igjen og ofte blir man "normal" igjen etter en viss tid

Godt å vite at dette ikke er noe farlig og totalt rart sånn det føltes ut den natta jeg oppdaga det

Alt blir ekstra skummelt på nattestid og alene også, så det var litt av en opplevelse må jeg si

Skal gjøre knipeøvelser som bare det, det skulle hjelpe på sa legen så det går mye i det om dagen