Lizz83
Gift med forumet
Jepp! Og blitt operert for det. Hos meg var prolapset grunnet en dyp innvendig rift som ikke ble sydd etter fødsel. Følte meg kjempevid og åpen der nede i tillegg. Mitt inntrykk er at mange gynekologer rundt om kring mener at det kan trenes opp, men i mange tilfeller så er operasjon eneste løsning. Hun som opererte meg sa at det var helt klart ikke noe som kan trenes opp...
jeg måtte grine meg til en second opinion av den lokale gynekologen som mente at «dette var da ikke så ille». Jeg kunne ikke gå eller stå uten at jeg følte at ting ramlet ut.
var operasjonen enkel? Ja, var det vondt? Ja, det var så vondt at jeg ikke kunne sitte på 3mnd og jeg kjenner fortsatt arrvevet hvis jeg sitter «galt». Var det verdt det? Helt klart!!! Livet mitt er helt noe annet nå enn det fæle året etter fødsel nr 3.
jeg måtte grine meg til en second opinion av den lokale gynekologen som mente at «dette var da ikke så ille». Jeg kunne ikke gå eller stå uten at jeg følte at ting ramlet ut.
var operasjonen enkel? Ja, var det vondt? Ja, det var så vondt at jeg ikke kunne sitte på 3mnd og jeg kjenner fortsatt arrvevet hvis jeg sitter «galt». Var det verdt det? Helt klart!!! Livet mitt er helt noe annet nå enn det fæle året etter fødsel nr 3.

Håper noen her har noen svar som kan betrygge meg litt, ekkel opplevelse å stå i dusjen og plutselig merke dette