Presentasjonstråd

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hei alle!

Tenkte det var kjekt med en tråd til å presentere seg i, om man ønsker å skrive litt mer om hvem man er bak kallenavnet! Kan nok være greit å unngå å skrive ting som gjør at man blir lett å kjenne igjen, men litt generell info kan vel ikke skade :D

Jeg kan begynne så smått her. Jeg er pappa til en liten jente som er 18mnd, og så venter vi vårt andre barn i april 2020. Mammaen er også med i termingruppen her, så tenkte det var greit å få frem at vi faktisk er "gravid med samme barn", slik at det ikke blir forvirring/usikkerhet på terminliste og når vi svarer i samme tråder.

Kan gjerne presentere litt mer etterhvert, men vil nå i begynnelsen holde det ganske generelt :)
 
Hei. Så gøy med en pappa på forumet. Det har det ikke vært med jentene mine.

Jeg er håndballtrener jeg da. Og eks spiller. Nå skal jeg starte barneidrett i september for eldste jenta mi og er veldig spent på om det blir interesse for det tilbudet. Bor ellers på bygda :woot:
 
Hei. Så gøy med en pappa på forumet. Det har det ikke vært med jentene mine.

Jeg er håndballtrener jeg da. Og eks spiller. Nå skal jeg starte barneidrett i september for eldste jenta mi og er veldig spent på om det blir interesse for det tilbudet. Bor ellers på bygda :woot:

Så kjekt! Håper du får mange med deg da, kjempekjekt med slike tilbud! :D
 
Jeg er 28 år og bor i en "storby" på vestlandet sammen med min mann, vi har et barn fra før på 13 mnd, og nå er jeg gravid med nr 2 som var en liten men stor/stas overraskelse :) Vi er i full jobb begge to i privat sektor.
 
Er 34 år og bor ei mindre bygd i Vestfold sammen med samboeren min. Har en datter fra tidligere forhold og venter nå barn nr 2. Veldig koselig og utvide familien samt at vi får et barn sammen :)
 
Jeg jobber som lege og bor i enebolig litt utenfor Oslo. Hadde egentlig sett for meg bare å få ett barn, men mannen vil så veldig gjerne ha flere. Førstemann er to år, og jeg var ganske ambivalent til å få en til nå - føler endelig at det har «gått seg til» med søvn og rutiner og sånn. Samtidig, det var litt sånn, nå eller aldri. Om noen år hadde det nok blitt tyngre. Så nå gleder vi oss til å bli fire.
 
Jeg er 26 år, gift og jobber innenfor helse.
Er mamma til en liten jente og gleder meg veldig over å være gravid igjen:D
 
Jeg er 36 år og bor i en bygd på Vestlandet. Jeg har en 11 år gammel gutt fra et tidligere forhold. Venter min nr.2, men første barn sammen med min nåværende samboer. Det er veldig planlagt og vi gleder oss sammen :Heartred
 
28 år, leder i offentlig sektor, Trøndelag
Har vært prøvere siden sep 17, og etter en SA og en MA var vi inne til utredning i slutten av mai. Fikk tilbud om hjelp og planla å ta i mot dette til høsten. Da vi delvis hadde gitt opp og tenkte det sikkert ble mange forsøk før det gikk så skaffet vi oss valp i juni. Så vi ble mildt sagt overrasket da det ble positiv test i juli. Gleder oss over graviditeten, men er dessverre vanskelig å tro på at det skal gå bra. Må bare krysse alt som krysses kan!
 
Er fra litt nord i landet, har to barn fra tidligere. Sambo har et barn. Er 30+ og utdannet kokk. Ble litt lei så nu studerer jeg vernepleie(kan bli krevende fremover). Men har trua på å oppnå flere drømmer samtidig :Heartbigred
 
Jeg er 29 år, jobber i offentlig forvaltning og bor i Trøndelag. Ved siden av jobben begynner jeg på en ny master nå i høst (50% studieprogresjon). Jeg har en mastergrad fra før, men hvorfor ikke ta en til? :D Det kan bli litt tungt, men jeg er klar for å gi meg hvis det ikke funker.

Vi har vært sammen i fem år, og er nå ganske nygifte. Fikk positiv graviditetstest på første forsøk, og er nå i svangerskapsuke 5+1. Håper og tror at dette blir baby.
 
Jeg er 33 år, også bosatt på Vestlandet. Har fire barn fra før, så venter nr fem (men første med mannen)
Har prøvd i over to år, og har mistet tidligere, men håper denne sitter!
 
Jeg er 25 år, bor på Vestlandet og er gravid med første barnet.
Jeg og samboeren min har prøvd å bli gravid i 1 år uten at det skjedde noe, viste seg at kroppen min trodde den fortsatt gikk på p-piller etter ett år uten... 3-4 uker senere finner jeg ut at jeg er gravid, er 4+6 :D
 
28 år og fra Vestlandet. Jobber i butikk og stortrives. Vi har en liten hund som jeg bruker meste parten av tiden min på :) jeg og mannen har vært sammen i 7 år og er forlovet.

Vært prøver siden 2016, gravid to ganger før. En exu og en kjemisk. Dette blir det første barnet :)
 
31 år og bor i et rekkehus på vestlandet sammen med kjeristen og en gutt på 17 mnd. Vi gleder oss veldig til barn nr to :)
 
Så kjekt! Håper du får mange med deg da, kjempekjekt med slike tilbud! :D
Ja her jeg bor er miljøet lite men kullet til eldstejenta mi er 22 stk tilsammen så det er barn nok. "Problemet" mitt er at jeg bor 20 minuttar fra idtettshallen så har fått treningstid etter jobb. Spørs hvor mange som kan mellom 16 og 17.30.
 
Jeg er 34 år, gift og har en sønn født i 2010. Jobber litt og studerer mye. Bor i Oslo.
 
30 år, forlovet og mamma til en gutt på 2,5 år:Heartred Jobber i barnehage og bor i Trøndelag. Vi ønsker oss veldig et barn til:Heartblue
 
36 år, gift. Vi har to på 7 og 5, som begge har bursdag i april. Jobber i skolen og bor i Oslo. Har også en katt som snart er 11 år (vår første «baby»). Blir spennende med en attpåklatt!
 
Hei alle. :cat:

Smyger meg forsiktig inn her jeg da.
Jeg er 34 år, gift og to barn fra før.
Bor på en bygd på vestlandet :cat:
 
Back
Topp