Oss testetøser imellom

Åh så kjipt! Kjenner jeg blir skikkelig forb****
Skal skrive en salig mail til de om dette her. Dette e IKKE greit å selge om det skal være sånn at man skal få slik strek når man ikke har hcg i urinen!!
Jeg klagde til dem, om tidligtesten deres... La ved bilde og hele pakken (legger ved her også), og svaret var at "det er ikke en ekstra strek på den testen, så den er tydelig negativ", tror det er standardsvaret til alle som får klager fra dem som tester tidlig...

Vedlegg

• IMG_20190224_213755.jpg
    IMG_20190224_213755.jpg
    15 KB · Visninger: 203
  • IMG_20190224_214849.jpg
    IMG_20190224_214849.jpg
    15,2 KB · Visninger: 201
Er det bare jeg som ser en svak strek her? Bare 7 dpo men er akkurat likt kvalm som jeg var sist jeg er gravid så klarte ikke legge fra meg tanken og tok en test:hilarious: Var kvalm lenge før IKM da også
Skimter noe men er jo veldig tidlig! Krysser alt jeg har :D

Skikkelig merkelig altså.. Fikk skygge/ svak strek på morgen urin i går, testet igjen i går kveld den var negativ, tenkte jaja, får teste igjen med morgen urin å se. Negativ igjen på morningen i dag. Tenkte "dritt tester fra RFSU"
Hadde 1 igjen i pakken og tok igjen nå i kveld. STREK!! Hva skal man forholde seg til??
Legger ved bildet av dagens test. Visst det er noen som har fått slik strek og ikke har vært gravid, rop ut! Svar gjerne visst noen har fått slik og vært gravid.
3 dager til IKM.
Nederste bildet er tatt 20 min etter
Samme test
Krysser fingrene for babystrek, ingen erfaring med de testene selv dessverre da jeg har holdt meg unna dem pga ryktet

Jeg klagde til dem, om tidligtesten deres... La ved bilde og hele pakken (legger ved her også), og svaret var at "det er ikke en ekstra strek på den testen, så den er tydelig negativ", tror det er standardsvaret til alle som får klager fra dem som tester tidlig...
Jepp... Samme her. Mente det var negativt, men var tydelig strek

Skikkelig merkelig altså.. Fikk skygge/ svak strek på morgen urin i går, testet igjen i går kveld den var negativ, tenkte jaja, får teste igjen med morgen urin å se. Negativ igjen på morningen i dag. Tenkte "dritt tester fra RFSU"
Hadde 1 igjen i pakken og tok igjen nå i kveld. STREK!! Hva skal man forholde seg til??
Legger ved bildet av dagens test. Visst det er noen som har fått slik strek og ikke har vært gravid, rop ut! Svar gjerne visst noen har fått slik og vært gravid.
3 dager til IKM.
Samme test

Det kan rett og slett komme an på konsentrasjon i urin. Jeg hadde ikke sterkere streker enn det der, 10/11 dpo. Jeg er gravid :) Men de testene der skal man ta med en klype salt, ville kjøpt en annen type og testet for å være helt sikker!

.

Last edited:
Nå blir jeg snart litt sprø her.. TR var/er ventet idag, bruker å komme på natta/tidlignmårningen når den dagen hun er venta, men idag lar hun vente på seg... sikker bare kroppen min som kødder med hodet mitt... og det funker...:banghead:
Er det ennå noe håp for at det kan være ei spire? testet både igår og idag, og de er like blanke begge to...:(

3 dager til IKM.
Samme test
Blir ikkje kloke på dei testane. Kjøper dei ikkje lenger pga det som dei skriver om dei.

Dei ror seg unna pga du kommer ingen vei når du klager.

Tok test på mandag. Der den først ble pos også etter 30 sek ble den negativ. Så var temmelig forvirret. Jeg tok en ny i dag ettersom tr ikke kom.
Jeg ser ingenting på denne, gjør dere ?

Vedlegg

• 20190725_120825.jpg
    20190725_120825.jpg
    12,3 KB · Visninger: 153
  • Screenshot_20190725-141649_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg
    Screenshot_20190725-141649_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg
    18,1 KB · Visninger: 154
Noen som vet hvor sterk streken må bli før digital slår ut? Fikk ikke gravid på samme urin som den nest nederste:(

Vedlegg

• A49CAF6A-0190-4169-BA28-B049137EF581.jpeg
    A49CAF6A-0190-4169-BA28-B049137EF581.jpeg
    45 KB · Visninger: 200
Noen som vet hvor sterk streken må bli før digital slår ut? Fikk ikke gravid på samme urin som den nest nederste:(
Her er min samme dag som digital viste 1-2 så det er nok ikke mye om å gjøre at din også blir det

Vedlegg

• 20190509_082042.jpg
    20190509_082042.jpg
    15,2 KB · Visninger: 137
Da er det bare å hive seg i høyet!! :D
Ja, ikke sant! Vi ville begynne med prøving i august. Men med såå lang syklus som jeg har så vil vi nok ikke få prøvd i august. Så jeg tenker at augustmuligheten vår er nå. Men vi burde ikke det, da legen har sagt jeg burde få orden på humørsvingningene mine først :sorry: Har fått tabletter som skal hjelpe mot det. Holder på å finne riktig dose nå, med sakte opptrapping :arghh: Hva skal man gjøre... :(

Back
Topp