Ser nå at jeg så på den feil vei.. dermed ikke positiv enda.. kanskje idag?Sikker? For skal sette ortivelle når den er pos, og jeg pleier å få strek som er sterkere enn kontroll streken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nå at jeg så på den feil vei.. dermed ikke positiv enda.. kanskje idag?Sikker? For skal sette ortivelle når den er pos, og jeg pleier å få strek som er sterkere enn kontroll streken
Er håp så lenge heksa er borte11 dpo og ingen strek. Fått svakt positiv på Lloyds for 2 dager siden og rfsu i går. Enten er det kjemisk eller juksestrek på forrige.
No er det tett førPositiv el test eller rett før?
Denne ser ikke helt positiv ut for meg, men nestenPositiv el test eller rett før?
Slik er den nå. Veldig blendahvit av det jeg kan se. Men syntes det var så rart at den gikk fra pos til evt svakere pos/negativ.
Hva skal jeg gå ut ifra her??
Denne da?
Fortsatt ikke heeeeeeeelt ifølge meg men like like før!Denne da?
Denne da?
Var kvalm lenge før IKM da ogsåEr det bare jeg som ser en svak strek her? Bare 7 dpo men er akkurat likt kvalm som jeg var sist jeg er gravid så klarte ikke legge fra meg tanken og tok en testVar kvalm lenge før IKM da også
Får håpe det ikke bare er en skyggeKan skimte noe![]()
Er det bare jeg som ser en svak strek her? Bare 7 dpo men er akkurat likt kvalm som jeg var sist jeg er gravid så klarte ikke legge fra meg tanken og tok en testVar kvalm lenge før IKM da også
får håpe den blir sterkere de neste dagene 
No er det berre og hoppe i høyetDenne da?
Skimter noe langt bak i derEr det bare jeg som ser en svak strek her? Bare 7 dpo men er akkurat likt kvalm som jeg var sist jeg er gravid så klarte ikke legge fra meg tanken og tok en testVar kvalm lenge før IKM da også
Kan se noe svakt derEr det bare jeg som ser en svak strek her? Bare 7 dpo men er akkurat likt kvalm som jeg var sist jeg er gravid så klarte ikke legge fra meg tanken og tok en testVar kvalm lenge før IKM da også
Jeg har hatt enda sterkere strek og ikke vært gravid. Men håper at dette betyr noe annet for degSkikkelig merkelig altså.. Fikk skygge/ svak strek på morgen urin i går, testet igjen i går kveld den var negativ, tenkte jaja, får teste igjen med morgen urin å se. Negativ igjen på morningen i dag. Tenkte "dritt tester fra RFSU"
Hadde 1 igjen i pakken og tok igjen nå i kveld. STREK!! Hva skal man forholde seg til??
Legger ved bildet av dagens test. Visst det er noen som har fått slik strek og ikke har vært gravid, rop ut! Svar gjerne visst noen har fått slik og vært gravid.
3 dager til IKM.
Åh så kjipt! Kjenner jeg blir skikkelig forb****Jeg har hatt enda sterkere strek og ikke vært gravid. Men håper at dette betyr noe annet for deg![]()