Ramzimetoden og kjønn (for oss som har vært på TUL)

Hmmm rart. Ramzi passer helt klart best jo tidligere du er, men samtidig er ikke metoden 110% skuddsikker, men den metoden jeg og maaaange flere bruker (Altså der vi er uenige mtp plassering) er den som er mest riktig og er den metoden som ble oppfunnet. Om du leser deg opp på han som fant ut av denne metoden så ser du at den ikke er 100% sikker og han forklarer metoden enda en gang :) kanskje du forstår det bedre da for er nytteløst å sitte å forklare når dere allerede har bestemt dere for at dere har rett;)
 
Hmmm rart. Ramzi passer helt klart best jo tidligere du er, men samtidig er ikke metoden 110% skuddsikker, men den metoden jeg og maaaange flere bruker (Altså der vi er uenige mtp plassering) er den som er mest riktig og er den metoden som ble oppfunnet. Om du leser deg opp på han som fant ut av denne metoden så ser du at den ikke er 100% sikker og han forklarer metoden enda en gang :) kanskje du forstår det bedre da for er nytteløst å sitte å forklare når dere allerede har bestemt dere for at dere har rett;)

Vet godt at den ikke er 100% men den er 97,noe så ganske riktig dersom man tyder riktig. Jeg har lest masse om det både nå og tidligere fortsatt ikke funnet det du snakker om. Men er ikke ute etter å krangle, jeg er bare uenig så da skriver jeg hva jeg tror. :) du står fritt til å skrive hva du tror.
 
Kjenner jeg er litt forvirra av dette, men betyr dette jente? Tatt innvendig i uke 10! :)
 

Vedlegg

  • C90E8EA7-CB1B-4767-B515-152375FA6AEE.jpeg
    C90E8EA7-CB1B-4767-B515-152375FA6AEE.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 30
Vet godt at den ikke er 100% men den er 97,noe så ganske riktig dersom man tyder riktig. Jeg har lest masse om det både nå og tidligere fortsatt ikke funnet det du snakker om. Men er ikke ute etter å krangle, jeg er bare uenig så da skriver jeg hva jeg tror. :) du står fritt til å skrive hva du tror.

Det skjønner jeg :) Dessuten kan ikke Ramzi metoden brukes etter uke 8 så de bildene du hadde fra uke 9+ noe kan dessverre ikke brukes til sammenligning... :/ men selvfølgelig det er helt sikkert som alt annet at man leser og forstår ting annerledes

Uansett får man vite kjønn etterhvert :D
 
Blir morsomt å oppdatere med resultater her når vi vet fasiten :joyful:
 
587216A6-41C9-4D68-8693-256E60F32690.jpeg Jeg er forvirret... hva skjer når mageboeren ligger på midten da??? Noen som vil tolke? Innvendig tul
 
Jeg har nå oppdatert meg litt på de nyeste artiklene og egentlig alt jeg kunne finne om Ramzi metoden for å finne ut hvilken som er helt riktig ettersom det er uenighet her. Til tross for at begge bildene som har blitt lagt her viser metoden jeg sier, men metoden har hvertfall blitt motbevist og det er absolutt ingen måte å forutse kjønn ved hjelp av plassering. Uansett er det jo bare 50/50 for å ha rett (og dette er jo ganske gode odds) og derfor er det egentlig det samme hvilken metode man bruker for det er jo bare gjetting uansett.

Men anbefaler å lese om det, søk opp Ramzi theory correct side eller Ramzi theory proved wrong.

Allikevel er det jo bare for moroskyld :) Så da kan man tolke det akkurat som man vil :)
 
Jeg er jo så nysgjerrig på kjønn og kom over Ramzi teorien, jeg klarer ikke å helt å skjønne det med høyre og venstre side Tatt med innvendig ultralyd da jeg var 7 + 5
received_1096715567651458.jpeg
 
Back
Topp