Ramzimetoden og kjønn (for oss som har vært på TUL)

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hoppestokk, 7 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Flere som nesten dør av nysgjerrighet angående hva slags kjønn babyen har? Leste om denne metoden inne på gravidappen til bv i dag, og den er helt ny for meg! Gøy! Hva slags kjønn venter du ut fra TUL? Min innvendige ul viser at babyen er plassert til venstre (uke 6 og 10). Da er det bare å handle inn rosa klær :hilarious: Magefølelsen min sier det samme, blir spennende å se om noen uker ❤️

Info hentet fra babyverden:

Ramzi-metoden:
    Fester det befruktede egget seg på høyre side, skal det tyde på gutt, mens jenter fester seg på venstre side. Dette kan ses på tidlig innvendig ultralyd. På utvendig ultralyd (på magen) speiles bildet, så da blir det motsatt – morkaken til gutter på venstre side og på høyre side for jenter.

2. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Innvendig UL 7+2. Venstre side?

Vedlagte filer:

3. B3ccy Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Ser jo sånn ut ja, Spennende!:)
    2 uker til tul her:happy:

• Liker Liker x 1
  4. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Stemmer! Utvendig var speilvendt! Jente på seg også da :p

5. Spitsbergen Forelsket i forumet

Ifølge denne skal det bli jente

6. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

.

Last edited: 12 Jul 2019
  7. Berry Blir kjent med forumet

Da blir det jente på oss:p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Dette var eneste bildet vi fikk, føler ikke det sier så mye :hilarious: tul innvendig 7+2

Vedlagte filer:

9. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Dette var med første, ei jente. Utvendig ul i uke 9+4 :)

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 1
  10. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Hvis teorien stemmer, blir det en gutt på oss :) Skal bli spennende å se om det stemmer når vi får fasiten (svar på NIPT-testen) om 9-11 dager :)

• Liker Liker x 2
  11. Nr.4PåVei Betatt av forumet

Innvendig, vil det si at det er festa på venstre side? 5653C568-1BFC-4C8E-9349-581D3E30A903.jpeg

12. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Hvis hele det svarte er livmora, ligger det vel til høyre? :dummy: Uten at jeg vet helt hva jeg faktisk ser da:hilarious:

13. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Oj! Den var jo midt i, den! Er det den lille tråden mot venstre som går til morkaka? Da er den nok mer til venstre, ja ❤️:D

14. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Haha ja jeg tenker noe likt :hilarious: Magefølelsen sier gutt så får vi vente og se
    Skal spørre om hvor morkaka er plassert neste gang 12+4 :hilarious:
    Fikk du vite antall hjerteslag?

15. Goldenticket Glad i forumet Februarbarna 2020

Vis dette stemmer, blir det isåfall gutt på oss :Heartblue Men for meg spiller det ingen rolle, blir like glad uansett :Heartblue:Heartred

16. Nr.4PåVei Betatt av forumet

Ingen aning:hilarious: enten navlestrengen eller et bein:hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  17. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Nei, gjorde ikke det. Glemte å spørre også. De kunne helt sikkert ha fortalt det :shy:

18. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Hvordan tolker man plassering? Kan ikke huske at hun sa noe om det, bare at det var vanskelig å finne embryoet.. :)

Vedlagte filer:

19. Veronica2020 Andre møte med forumet

Hei ☺️ Var på tidlig ultralyd i uke 6. Hva tenker du om denne?

Vedlagte filer:

20. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Denne var jammen ikke god å forstå seg på. Absolutt ingen idé om den er plassert til høyre eller venstre :bored:

Del denne siden