Bevegelser i magen?

Har kjent små sprell et par ganger, kan tyde på at denne også blir like turbo i magen som de første siden det kjennes like tidlig denne gangen også :p
 
Har kjent litt "dirringer" og et par kraftige dult siste dagene. :)
 
Er det overhode mulig å kjenne liv i uke 14?
Kjente noe dirrelignende, brusende(?) i gårkveld og igjen i dag.
Er det tarmene som spiller meg et puss? Føler selv det er for langt ned til å være tarmene - men har faktisk ikke trodd man kunne kjenne noe så tidlig. Er for øvrig andregangs..
 
Har kjent noen få dult, nå rundt 14 uker, omtrent samtidig som sist. Ettet min erfaring er det lettest å kjenne med hånda ved å legge hånda nederst på magen. Mye lettere å vurdere hva man kjenner om man bruer hånda.
 
Mener jeg har kjent noe, men det har avtatt igjen. Usikker på om det var luft eller baby. :D
 
Er det overhode mulig å kjenne liv i uke 14?
Kjente noe dirrelignende, brusende(?) i gårkveld og igjen i dag.
Er det tarmene som spiller meg et puss? Føler selv det er for langt ned til å være tarmene - men har faktisk ikke trodd man kunne kjenne noe så tidlig. Er for øvrig andregangs..

Ja, jeg blir også så usikker på om det er mulig allerede. Men hører jo andre si at de har kjent "spark" tidlig. Jeg er 14+3 og har den siste uka kjent "noe " to-tre-fire ganger. Men usikker på om det er babyen eller noe annet. Har føltes som leamus et par av gangene og et par av gangene har det kjentes ut som et stryk på innsiden på en måte. Er ikke babyen 7-8 cm nå sånn ca i uke 14? Og det er fra hode til stump. Og om man regner med bena så er den nok 10 cm + vil jeg tro og da er den jo ikke SÅ liten heller.
 
Er 16+2 å kjenner ingenting. Men kjente ikke før 22+4 sist. Bakovervendt livmor og morkaka foran, så er vist det veldig vanlig sa jordmor.
 
Er 14+0 (14+4 ifølge TUL), og tror jeg har kjent liv de siste tre dagene:joyful:
 
Tror jeg har kjent det noen ganger i forrige uke, men nå har det vært borte litt..
glad jeg skal til jordmor på fredag, har behov for å høre hjertet nå kjenner jeg, få bekreftet at det fortstt er liv i lille
❤️❤️❤️
 
Er 16+6 og har kjent liv i snart 3 uker:) Nå er det mye tydeligere, og for noen dager siden kjente jeg det utenpå magen! Mannen min kjente det for et par dager siden:):Heartred Nå er det små spark. Så koselig!
 
18+0 i morgen og kjenner overhode ingenting, vil nok ta en liten stund til også da morkaka lå foran i uke 12.. Vil kjenne bevegelser så jeg kanskje føler meg litt gravid og ikke bare feit :sorry:
 
Jeg kjente det for første gang da jeg hadde lagt meg for kvelden for tre dager siden. Det er små "dult". Alt av bevegelse fram til da, kan like gjerne ha vært tarmene eller rykninger i muskler i magen. Sånt har jeg hatt fra før embryoet var i stand til å bevege seg i det hele tatt. Men disse dultene kjenner jeg igjen fra sist :Heartred Jeg er 15+1 nå, har morkaken bak, kort overkropp og livmor som vokser utover.
 
16 uker idag og kjenner absolutt ingenting :shifty:
 
Ingenting enda, 14+2 idag :)
 
Er 16+2 med første og kjenner ingenting enda. Venter i spenning, men vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter...
 
Back
Topp