Bevegelser i magen?

14+6 og tror jeg har kjent det et par ganger når jeg ligger i sengen. Gleder meg til der blir mer så jeg ikke er i tvil om det er det jeg kjenner :happy:
 
16 uker, og har ved to anledninger siste uken kjent noen små dytt. Så forsvinner det. Morkaken ligger visst foran, så da tar det nok en stund til før det kjennes godt selv om jeg har kjent det tidlig flere ganger før. :)
 
Har kjent innvendig siden 10+0, og utvendig siden ca uke 15.
 
16+6 og har kjent litt hver dag siste to ukene. Men i forigårs var det helt stille hele natta og dagen, og da ble jeg litt nervøs.. Heldigvis kjente jeg det igjen dagen etter. :) Det kjennes ut som leamus eller lett tromming på venstre side hos meg. Stort sett kun på venstre side, men har kjent det på høyre side et par ganger. Veldig koselig :Heartred
 
De siste to ukene har jeg kjent små dult. Fra og med forrige uke kjenner jeg liv hver dag, flere ganger om dagen :love7 Er nå i uke 19.
 
Kjent i ca 2 - 3 uker nå og fikk bekreftet på UL at morkaka er godt plantet i ryggen :) så vil nok kjenne en del aktivitet sa jordmor...
 
Kjent små, sporadiske dytt siste uken. Kjente noe mot hånda i stad ☺️ 17+3 i dag
 
Begynte endelig å kjenne noko 17+5 :Heartpink
Og har kjent mykje aktivitet etter eg blei sikker!
 
Back
Topp