Skravletråd

Nå vil jeg for det meste være i ketose siden min kropp fungerer best da (ikke nå i ferien da), men er det en periode jeg ønsker å holde meg på lavkarbo, men ikke ketose pleier jeg alltid ha en pose chillinøtter i nærheten og ta en liten neve nå og da

Liker ikke nøtter. For meg har det vært enten ekstrem lavkarbo eller høykarbo. Det er liksom ingen mellomting pga den maten jeg liker.

800 gram ned. Fornøyd med det. Er litt forstoppet i dag, og erfaring tilsier at det påvirker vektnedgangen. Men sånn er jo kroppen min, magen lever sitt eget liv.

800 gram ned. Fornøyd med det. Er litt forstoppet i dag, og erfaring tilsier at det påvirker vektnedgangen. Men sånn er jo kroppen min, magen lever sitt eget liv.
0,8 kg er super bra, kan ikke klage på det :)
Flink du har vært

Takk :) Ja det er igrunn perfekt :)
Prøver å ikke tenke over hva vekten faktisk er, for da blir jeg bare motløs :p
Forstoppet = mye mat i tarmene = vekten viser mindre vektnedgang enn hva den egentlig var = flott resultat neste uke også.

For å være helt ærlig, jeg forstår ikke helt hva som er problemet

Forstoppet = mye mat i tarmene = vekten viser mindre vektnedgang enn hva den egentlig var = flott resultat neste uke også.

For å være helt ærlig, jeg forstår ikke helt hva som er problemet

Problemet er at jeg liksom aldri blir fornøyd uansett. 800 gram ned er bra, men likevel så tenker jeg "det kunne vært mer om atte..."
Blæh! Og så er jeg lei av magen min da :P Lei av ubehag fordi jeg ikke får gått på do, for i nste øyeblikk trenge do øyeblikkelig!
Nei, jeg må slutte å klage og heller være fornøyd :)

Hodepine som ulmer. Sulten. Snopesyk. Skulle gå en lang tur i dag, men det regnet sånn og regnjakka mi lå i bilen. Så da ble det en kort tur. Jeg har gjort unna 10 000 skritt, og jeg lurer på om jeg skal gå en tur til eller la det være. Får se hvordan det står til med hodepinen når yngste har sovnet.
Veiedag i morgen. Jeg er spent! Det kan liksom gå begge veiene føler jeg.
Håper hodet er bedre:)

Back
Topp