Suveren dag da![]()
Manglet 500 skritt for å få 20 000, og typisk nok irriterer det meg mer enn jeg er fornøyd med innsatsen min

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suveren dag da![]()

Men snart skal jeg på ferie en uke så da kommer de nok tuslende tilbakeWoooow!!!! Sykt imponerende.! Bøyer meg i støvet!!
Ned 1 kg denne uken!!!! Faktisk super fornøyd. I. juli er mandag så da har jeg tre dager til å kjøre ned 0,5 kg for å nå målet mitt for juni med under 65 kg. Går i ferie i dag men er hjemme noen dager til før vi reiser. Så helgen blir intensiv og «strikt». Moro å prøve å få det til. Stabeis er jeg jo![]()
Høres fryktelig kjent ut.Manglet 500 skritt for å få 20 000, og typisk nok irriterer det meg mer enn jeg er fornøyd med innsatsen min![]()
Flink du er med treningen!Ble visst en milkshake i dag. Så jeg må bare hive meg rundt og trene. Mannen må mate unger og gjøre dem klar for natta. Det går nok bra![]()
2 cm rundt midje er jo knallbraIkke ned 1gram på fast veiedag i dag. Men kanskje ikke så rart siden jeg inntok en større middag i går.Jaja! Juni er ikke over enda, og den jobben jeg har gjort de siste dagene må jo vises før kalenderen viser 1.juli. Får ta en ny oppdatering da
Ellers har jeg gått ned 2cm rund midjen siste uken! Det er jeg suuuuper fornøyd med.
Sitter å planlegger hvordan jeg skal komme meg på trening i forhold til junior sin søvn. Sånn er det i permisjonslivet. Hehe. Alle venninnene skal på middag her i kveld, da kan jeg heldigvis styre hva som blir servert. Så kjøpt masse frukt og magerkesam til dessert, is til de som vil ha det
Håper dere får en kjempe fin dag alle sammen!
Det er god treningHjelpes! I går begynte vi å jobbe ute med pussing av mur og bygging av markterrasse....begynte kl 12 og var vel effektiv jobbing til 21.30. Så antar at gårsdagens trening var ganske så ok. Kjenner det godt på kroppen i dag i alle fallbæring av godt våte impregnerte bord er tungt.
Hehe, du har blitt treningsfrelst!!Sitter og tenker.
Løp bare en veldig kort tur i gå, bare 10,5 km, den vanlige korte turen er på 11,5 km.
Måtte få tid til å snakke med mannen før vi skulle legge oss.
Har egentlig veldig lyst til å ta den samme runden i kveld siden det er deilig å komme tidlig hjem, men så er det denne veiingen i morgen da hvor jeg har lyst til å komme så nære 68 kg som mulig..
Da burde jeg egentlig ta den lange turen (14,5 km), eller det ekstremt lange turen (16,5 km).
Problemet med den ekstremt lange er at dersom jeg tar den får jeg ikke denne bakkestien på slutten jeg elsker å avslutte med.
Men på den andre siden dersom jeg øker den med en 2-3 km til en superlang tur vil jeg få den med...
Konklusjon:
1. Jeg må finne nye navn på disse rundene mine
2. Jeg begynner å bli en liten smule gal.
Oi, sinnsykt bra!!Oi.....
-2,2 kg denne uken, 68,2 kg.
Det vil si hadde jeg tatt en lenger runde i går og kuttet isen hadde jeg klart det![]()
Tror det meste ble tatt på ekstremturen på mandag.Oi, sinnsykt bra!!du imponerer altså!!
Vi får se hva det blir til mens vi er på ferieHehe, du har blitt treningsfrelst!!![]()
Jeg har 0,2 kg de neste dagen, men utfra hvordan de ser ut tror jeg ikke det gå.
Har heller ikke vekt tilgjengelig den første
Men de vil komme tilbake når vi er på ferieOi, sinnsykt bra!!du imponerer altså!!
Mistenker at mandag blir den første dagen i år med under 10.000 skritt.
Vil være på reise i 12 timer
Det tror jeg ikke jeg vil ha tid til, og dessuten pleier jeg å skeie litt ut i helgene..Du får kjøre på - 0,2 er jo ingeting
Fy fader! For en jobb som er gjort!
Dette klarer du! 0,5 går lett som en plett når du veg det bare er dager igjen!!
Vi får se hva det blir tilVandre rundt der du kan
Høres fryktelig kjent ut.
Jeg blir utålmodig på kvelden dersom jeg ser det er så nære, og ender som regel opp med å gå ut med en alt for liten søppelpose eller noe slikt
Grattis med supert resultatNed 1 kg denne uken!!!! Faktisk super fornøyd. I. juli er mandag så da har jeg tre dager til å kjøre ned 0,5 kg for å nå målet mitt for juni med under 65 kg. Går i ferie i dag men er hjemme noen dager til før vi reiser. Så helgen blir intensiv og «strikt». Moro å prøve å få det til. Stabeis er jeg jo![]()