Skravletråd

Gruer meg til veiing i morgen :eek: vært kjempeflink med maten hele uken, også helgen. Trent mye - men tror ikke på under 65. Vel, 1. juli er jo ikke før mandag så kan evt starte ferien med en «pine helg» :D

Ble 1,5 time ute i kveld også - bare «måtte» med tanke på veiing i mirgen :rolleyes:
Du ligge antagelig bedre an en meg.
Du manglet 1,4 kg til mål forrige uke, jeg manglet hele 2,5 kg...
Tror nok du kommer nærmere enn meg dersom det er en trøst

Det håper jeg virkelig ikke, jeg klarer ikke å sitte lenge på en hest av gangen, og ihvertfall ikke i dressur

Haha ^^ Nei det var vel helst det der med alle bokstavene. Trav fra a til b, volte på c etc. Jeg aner ikke hvordan de programmene ser ut altså, så bokstavene er tilfeldige ^^
Minner meg på at jeg savner å ri. Fantastisk trening for ryggen min.

Gruer meg til veiing i morgen :eek: vært kjempeflink med maten hele uken, også helgen. Trent mye - men tror ikke på under 65. Vel, 1. juli er jo ikke før mandag så kan evt starte ferien med en «pine helg» :D

Ble 1,5 time ute i kveld også - bare «måtte» med tanke på veiing i mirgen :rolleyes:

Lykke til :)

2 turer i dag på ca 40 - 50 min hver, og 70 min aerobic med styrke. Føler at jeg gjorde en skikkelig god jobb, men fitbiten viser bare 5 min peak! Fitbiten kan ta seg en bolle :P

Ned 1 kg denne uken!!!! Faktisk super fornøyd. I. juli er mandag så da har jeg tre dager til å kjøre ned 0,5 kg for å nå målet mitt for juni med under 65 kg. Går i ferie i dag men er hjemme noen dager til før vi reiser. Så helgen blir intensiv og «strikt». Moro å prøve å få det til. Stabeis er jeg jo :D:p

Ned 1 kg denne uken!!!! Faktisk super fornøyd. I. juli er mandag så da har jeg tre dager til å kjøre ned 0,5 kg for å nå målet mitt for juni med under 65 kg. Går i ferie i dag men er hjemme noen dager til før vi reiser. Så helgen blir intensiv og «strikt». Moro å prøve å få det til. Stabeis er jeg jo :D:p
Jeg har 0,2 kg de neste dagen, men utfra hvordan de ser ut tror jeg ikke det gå.
Har heller ikke vekt tilgjengelig den første

Fy fader! For en jobb som er gjort! :thumright
Dette klarer du! 0,5 går lett som en plett når du veg det bare er dager igjen!!

Back
Topp