Litt kjipt, men deilig også. Da slipper jeg å styre med vanningSamme her![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt kjipt, men deilig også. Da slipper jeg å styre med vanningSamme her![]()

Jeg skal skrive handleliste og så ukeshandle.Hva skal man finne på resten av dagen da? Må vel trene litt, spørs om det blir tid til så mye mer etter at ungene er lagt.
Har en del blomster som delvis står under tak så bør nok vanne litt i dag uansettLitt kjipt, men deilig også. Da slipper jeg å styre med vanning![]()
Litt kjipt, men deilig også. Da slipper jeg å styre med vanning![]()
Jeg ukeshansler ikke.Har skrevet meny for uken, og siden treningen er flyttet til i morgen, må jeg ta ukeshandlen i dag da jeg ikke får gjort det i morgen
Sparer faktisk en del tid på å slippe å handle hver eneste dagJeg ukeshansler ikke.
Jeg trener ikke.
Men jeg må skaffe en bursdagsoppmerksomhet til i morgen. Og til to barn til søndag. Og mannen....
Det er bare å skravle i veiEkstremt stille her i dag, trenger jo sånn 2-300 innlegg til. I tillegg til en håndfull tråder. Innen søndag.
Jo, men da må man også ha noen å skravle medDet er bare å skravle i vei![]()
Jo, men da må man også ha noen å skravle med![]()
Velkommen til klubbenMerker eg har full jobb jaIkkje mykje tid til preik.
Ja. Vet det, men det har glidd helt ut hos oss. Vi får se om om får lagt noen planer igjen.Sparer faktisk en del tid på å slippe å handle hver eneste dag![]()
Ja, men noen må jo svareDet er bare å skravle i vei![]()
Jeg kan prøve å gi deg svar, hva vil du har svar påJa, men noen må jo svare
Velkommen til klubben![]()
Neida du kan dele vitser å, trenger en latter nå! er sulten og trøtt, alene med barna til torsdagkveld. Må skifte sengetøy og vaske et par maskiner før natta får ta over....ja så er barna blitt store nok til å våke lengeJo, men da må man også ha noen å skravle med![]()
Aha...TakkGjort alt for å jobbe, enn om det kun er sommerjobb
![]()
Tja. 200 spørsmål eller svar eller dialog?Jeg kan prøve å gi deg svar, hva vil du har svar på![]()
Men maks fire eller fem på rad uten andre mellom ellers er det spam. Så man må ha flere i trådenNeida du kan dele vitser å, trenger en latter nå! er sulten og trøtt, alene med barna til torsdagkveld. Må skifte sengetøy og vaske et par maskiner før natta får ta over....ja så er barna blitt store nok til å våke lengebuhu
elste sier hann skal døgne
![]()
Aha...
Jeg har bare vanlig jobb, jeg.
Hva gjør du?