Hvordan er formen?

Formen er grei. Er veldig trøtt og blir fortere sliten. På en måte et vanskelig symptom å ta hensyn til. Er man kvalm så er man kvalm, det var jeg sist, og da måtte jeg liksom ta hensyn. Men klarer sjeldent å si at nå trenger jeg 15 min i sengen for jeg å holder på å stupe i gulvet :p. Må øve meg litt. Blir så svimmel etterhvert! Men veldig glad kvalmen har holdt seg borte denne gangen, var veldig plaget sist!
 
Elendig form. Trøtt, sliten og blir fort tungpustet. Føler meg litt kjedelig som ikke klarer å leke så lenge om gangen med gullet på 4 år :/
 
Murringer, stikking, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Sover veldig dårlig og har hatt vondt i hodet noen dager i strekk nå, har migrene, men er veldig nervøs for å ta medisiner..
 
Uggen og kaldsvetter i perioder. Veeeldig trøtt. Små hissig og allerede vondt i bekkenet :( men heldighvis ikke uutholdelig kvalme enda, har startet rundt uke 6 med de andre og er bare 5+2. Men er lov til å håpe at jeg slipper å bli altfor dårlig. Syntes veldig synd på dere som er det! :Heartred
 
Små uggen nesten hele tiden, meget Ømme bryster og veldig løs/dårlig i magen.. Stikkingen gav seg forrige uke
 
5+3 og her er flere symptomer i gang allerede.
Stuptrøtt! Klarer ikke en hel dag uten å sove en dupp eller to iløpet av dagen.
Skikkelig ømme pupper.
Rar fornemmelse i livmora og litt ligamentsmerter innimellom.
Oppblåst, føler jeg ser gravid ut allerede, selv om jeg vet det foreløpig er bare luft
Jo, også humørsvingninger da. Det var det aller første symptomet mitt. Skal sies at jeg er veldig vàr for hormonendringer. Så her veksler det raskt mellom latter og gråt, lykke og angst osv.
 
7+0, og formen er virkelig ikke god:rolleyes: super trøtt, ømme bryster, sulten hele tiden blir kvalm hvis ikke, lite energi til overs. Forhåpentligvis bare 5 uker til det værste gir seg hos meg, håper jeg:hilarious:
 
Dårlig form, men det er verdt alt så lenge det går bra <3

Kvalm hele tiden, trøtt, super svimmel, null energi. Går i tillegg ned i vekt selvom jeg spiser mer nå enn før jeg ble gravid. Oppå alt dette da så har jeg feber og forkjølelse :p Men det viktigste er at lille spire har det fint <3
 
Jeg er så rar i formen! Jeg tror ikke jeg har hatt det på denne måten de andre gangene. Jeg er generelt veldig lite kvalm, men plutselig blir jeg kjempekvalm, nesten sånn at jeg brekker meg, og så går det noen sekunder og så er det over. Og da er det sånn at det ikke er antydning til uggen en gang. Men merker at jeg er selektiv i hva jeg orker å spise til tross for at jeg ikke er kvalm sånn til vanlig. Kan brekke meg litt av tanken på litt «kraftig» mat, saus, gratenger, sånne ting. Er selvfølgelig takknemlig for å slippe konstant kvalme, men dette er et merkelig opplegg!:hilarious:
 
Her kom oppkasten helt plutselig på søndag :( da var jeg 7+3. Hadde vært ganske fin fram til det, bare litt sliten, så jeg blei litt overraska :hungover: og jeg takler altså kvalme så dårlig, første dag på jobb idag og jeg så ubrukelig :laughing001
 
Formen er helt på trynet:yuck:
Konstant kvalme, oppkast, syykt trøtt og sliten. Kunne sovi døgnet rundt:dead:
Gleder meg til å bli ferdig med disse ukene her.
 
Er så utrolig trøtt og sliten, sover dårligere og har skikkelig ømme pupper.
 
Back
Topp