Junitråden!

Kan jeg, kan du i alle fall.... Screenshot_20190623_120450_com.android.chrome.jpg

Klarer nok ikke krav på minstepremien engang. Gidder ikke å lage tråder med mindre jeg har noe genuint å lage en tråd om :shy:
Min erfaring viser at når jeg først har begynt går det lettere. Førte mnd føles det kunstig, men deretter mer naturlig

Da er mann og barn ute av døren bare 2 timer senere enn planlagt, og jeg har huset for meg selv.
Hadde egentlig tenkt å begi meg ut på en lang løpetur etter de hadde dratt, men tror jeg skipper det, har vondt i hoftene og rygg i dag :(

Jeg skal egentlig gjøre oss klare til i kveld som startet ganske tidlig. Jeg mistenker at mine foreldre hr planlagt tiden med hensyn til barnebarna så vi skal egentlig dra innen en time...

Jeg må mao ordne mat og pakke og få alle til å kle seg fornuftig og finne alt vi skal ha med.

Jeg skal egentlig gjøre oss klare til i kveld som startet ganske tidlig. Jeg mistenker at mine foreldre hr planlagt tiden med hensyn til barnebarna så vi skal egentlig dra innen en time...

Jeg må mao ordne mat og pakke og få alle til å kle seg fornuftig og finne alt vi skal ha med.
Så dere skal feire st. hans med dine foreldre, så koselig :)

Slinningsbålet? Nei, jeg er vokst opp med å dra og se på det etter vår feiring, dengang det ble tent på selve st hans sent om kvelden, men nå tenner de det jo i mer folkelig tid, men. I har ikke pleid å dra og se på det.
Okai, sett på det engang jeg

Kos dere

Back
Topp