Glede

Gleder meg over at mini har vært lett å legge hele uka! :smiley-bounce016
 
Gleder meg til minstemann blir 1 år neste fredag:) koselig med bursdag og det å ha noe annet å tenke på enn å bare bekjymre seg disse første ukene:/
 
Gleder meg til å få sove! Endelig ferdig på jobb i for ikveld :happy:xsmile9
 
Gleder meg til å få besøk av foreldrene mine i dag og dele nyheten med de :)
(De bør noen timer unna, så ser de ikke hver dag akkurat)
 
Gleder meg over 6+0! :eek: :D og mini ferie til min mamma i morgen. ❤️
 
Gleder meg over at alt gikk bra på tul, og gleder meg til frokost, for nå er jeg så sulten:hilarious:
 
Gleder meg over at jeg 'allerede' er 8+1, føles faktisk som det har gått litt fort denne gangen. Håper det går fort til 12 uker :p
 
Gleder meg over at været er så fint ute, så vi kan nyte det og bygge ferdig! Holder på å bygge Platting og sittegruppe i hagen:)
 
Gleder meg over at det er sommerferie og vi har goood tid til late morgener og gjøre akkurat så lite eller mye vi har lyst til :) sommerlykke!
 
Gleder meg over gjennomført hinderløp i dag :D 7 km med masse moro og mye strev, men jeg kom meg greit igjennom og takket være at jeg har begynt med styrketrening klarte jeg adskillig flere av hindrene enn jeg har gjort de forrige årene :D

I tillegg er det bare en uke til vi skal til Kristiansand Dyrepark og :D
 
Gleder meg over ferie og at vi straks starter ferien med 7 uker på reisefot. Det blir herlig! Gleder meg til mange mange uker med sol og varme i syden med familien min <3
 
Gleder meg over gjennomført hinderløp i dag :D 7 km med masse moro og mye strev, men jeg kom meg greit igjennom og takket være at jeg har begynt med styrketrening klarte jeg adskillig flere av hindrene enn jeg har gjort de forrige årene :D

I tillegg er det bare en uke til vi skal til Kristiansand Dyrepark og :D
Sporty!
 
Back
Topp